اخبار داغ

در گفت‌وگو با اعضای تیم جوانان والیبال بانوان مطرح شد؛

قهرمانی تیم والیبال بانوان جوان خراسان جنوبی بدون امکانات/ قابلیت درخشش در لیگ برتر را داریم

قهرمانی تیم والیبال بانوان جوان خراسان جنوبی بدون امکانات/ قابلیت درخشش در لیگ برتر را داریم
سرمربی تیم والیبال بانوان جوانان خراسان جنوبی گفت: برای اولین‌بار در استان تیم والیبال بانوان توانست مقام قهرمانی لیگ دسته سه مسابقات کشور و مجوز حضور در لیگ دسته دو را با کم‌ترین امکانات بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زینب کهنسال سرمربی تیم والیبال بانوان جوانان خراسان جنوبی اعزامی به لیگ دسته سه کشور در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به این‌که مسابقات والیبال کشور در سه سطح دسته سه، دسته دو و لیگ برتر برگزار می‌شود اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته سه والیبال جوانان کشور با حضور 10 تیم از سایر استان‌ها برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: این تیم‌ها در دو گروه 5 تیمی تقسیم‌بندی شدند که  تیم خراسان جنوبی بدون شکست در این مرحله توانست به عنوان تیم اول گروه به مرحله حذفی صعود کند.
,
 
,
قهرمانی در لیگ دسته سه کشور
, قهرمانی در لیگ دسته سه کشور, قهرمانی در لیگ دسته سه کشور,
کهنسال بیان کرد: تیم خراسان جنوبی در مرحله حذفی بعد از شکست استان ایلام، در بازی پایانی با استان هرمزگان به مسابقه پرداخت که با نتیجه 3 بر 2 پیروز این مسابقه شد.
,
 
,
سرمربی تیم والبیال بانوان خراسان جنوبی با اشاره به ‌این‌که انتخاب بازیکنان این تیم طی دو جلسه استعدادیابی با حضور تمامی ورزشکاران شهرستان‌های استان برگزار شد خاطرنشان کرد: از بین حدود 100 ورزشکار شرکت‌کننده در مرحله استعدایابی، تعداد 14 نفر از شهرستان‌های بیرجند، فردوس، سرایان، بشرویه، طبس و درمیان انتخاب شدند.
,
 
,
فقط با توپ و تور تمرین می‌کردیم
, فقط با توپ و تور تمرین می‌کردیم, فقط با توپ و تور تمرین می‌کردیم,
وی مهم‌ترین مشکل والیبال استان خراسان جنوبی را کمبود امکانات ورزشی در این رشته دانست و افزود: در این مسابقات ما شاهد این مسئله بودیم که اکثر استان‌های کشور از وسایل کمک آموزشی از قبیل دستگاه‌های سرویس‌زن و حلقه‌های پاسوری و ... استفاده می‌کردند اما بچه‌های استان ما فقط با توپ و تور تمرین می‌کردند.
,
 
,
کهنسال با تأکید بر این‌که تمرینات تیم بدلیل محدودبودن زمان مسابقات به صورت فشرده انجام شد اظهار کرد: از طرفی چون تعدادی از اعضای تیم از شهرستان‌ها بودند باید برای اقامت‌شان در مرکز استان نیز خوابگاه مهیا می‌شد و این کاستی‌ها نیز بر فشرده‌کردن تمرینات افزود.
,
 
,
بازی در لیگ دسته دو/ این تیم توانایی حضور در لیگ برتر والیبال را دارد
, بازی در لیگ دسته دو/ این تیم توانایی حضور در لیگ برتر والیبال را دارد, بازی در لیگ دسته دو/ این تیم توانایی حضور در لیگ برتر والیبال را دارد,
وی خاطرنشان کرد: اکنون نیز مشکلات تمرین را داریم و این تیم مجوز حضور در لیگ دسته دو کشور را گرفته و تمرینات تیم از اواسط شهریورماه آغاز می‌شود اما بدلیل کمبودها سختی زیادی برای تمرین خواهیم داشت.
,
 
,
سرمربی تیم والبیال بانوان خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به این‌که ورزش‌های تیمی رشته‌های پر خرجی است، هیأت والیبال به‌تنهایی قادر به پرداخت مخارج این تیم نیست و نیاز است مسئولان استانی همتی کنند تا این تیم در لیگ دسته دو بدرخشد چراکه این تیم توانایی حضور در لیگ برتر والیبال را دارد.
,
 
,
وی با اشاره به خصوصی‌سازی بیشترِ سالن‌های ورزشی و باشگاه‌های والیبال در استان اظهار کرد: بیشترِ سالن‌های ورزشی خصوصی شده‌اند و تیم برای برنامه‌ریزی برگزاری تمرین‌ها دچار مشکل است.
,
 
,
کهنسال افزود: این استان سرشار از ظرفیت‌هایی است که هنوز کشف نشده‌اند، این استان قابلیت درخشیدن در لیگ برتر والیبال را دارد همان‌طور که برای اولین‌بار مجوز حضور در لیگ دسته دو کشوری را پیدا کرد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: از طرفی وجود بازیکنی مانند مهسا کدخدا برای این رشته بسیار موثر است، که از مسئولان مرتبط با ورزش و جوانان درخواست داریم از این تیم و این جوانان بیشتر حمایت کنند.
,
 
,
آیدا کلنگی‌خواه بازیکن قدرتی‌زن تیم والیبال بانوان مهم‌ترین مشکل شرکت در این مسابقات را عدم‌وجود خودرو جهت رفت‌وآمد عنوان و اظهار کرد: با توجه به دوربودن محل برگزاری مسابقات از محل استراحت، رفت‌و‌آمد در شهر زنجان نیز برای تیم سخت بود و این مسئله به خستگی‌ها می‌افزود.
,
 
,
زهره فاطمی سرپرست تیم والیبال بانوان جوانان خراسان جنوبی نیز با تأکید بر این‌که مسئولان هیئت والیبال استان همکاری لازم جهت حضور در این مسابقات را داشتند اظهار کرد: میزبانی زنجان در این مسابقات قابل قبول بود و جای تقدیر دارد.
,
 
,
وی بیان کرد: با توجه به حضور تیم‌های مطرح و پرادعایی مانند استان اردبیل که مهد والیبال ایران است اما یکی از بهترین اسپاکرهای قدرتی این مسابقات در تیم خراسان جنوبی بود که باعث شد این تیم قهرمان شود.
,
 
,
برگزاری تمرین‌های منظم، داشتن باشگاه بدن‌سازی و آمادگی جسمانی، استفاده از مربی‌های تخصصی و روانشناس تیمی، استفاده از لباس حجاب در تمرین‌ها و استفاده از وسایل کمک تمرینی مانند دستگاه‌های اسپک‌زن و سرویس‌زن و حلقه‌های پاسوری از مهم‌ترین خواسته‌های بازیکنان تیم والیبال بانوان جوان خراسان جنوبی بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه