اخبار داغ

همزمان با شب پنجم ماه محرم برگزار شد؛

یادواره شهدای روستای بزنجرد خلیل آباد

یادواره شهدای روستای بزنجرد خلیل آباد
یادواره 10 شهید والامقام روستای بزنجرد خلیل آباد همزمان با پنجمین شب ماه محرم با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان در حسینیه حسینی روستا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، یادواره شهدای روستای بزنجرد شب گذشته با حضور باشکوه مردم مؤمن، انقلابی و شهیدپرور این روستا در حسینیه حسینی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

حجت الاسلام مهدی عابدی در این مراسم با بیان اینکه یادواره شهدا باید باعث شود تا ما راه سعادتمندانه شهدا را با قدرت تر ادامه دهیم، اظهار داشت: شهدا از پاک ترین و با معنویت ترین جوانان ایران بودند.

,

وی با تاکید بر اینکه بچه ها در دوران دفاع مقدس آسایش نداشتند ولی آرامش داشتند، خاطرنشان کرد: شهدا با تمام کمبود امکاناتی که بود در آرامش مطلق بودند چون با خدا بودند و هم مشکل خود و هم مشکل مملکت را حل کردند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه دشمن آرام آرام بر روی معنویت جامعه کار می کند، تصریح کرد: اگر در اوج توان نظامی، دفاعی و موشکی باشیم ولی از معنویت فاصله بگیریم شکست خورده ایم.

,

وی با بیان اینکه تلگرام و اینستاگرام از شبکه اجتماعی پر کاربرد در کشور است، اذعان کرد: خالی کردن جامعه از معنویت ماموریت تلگرام و اینستاگرام است.

,

عابدی با تاکید بر اینکه جامعه ما به لحاظ امکانات بسیار مناسبت تر از زمان جنگ است، عنوان کرد: کشور یمن تحریم است ولی مقاوم است و موشک های یمن زمین عربستان را به لرزه در می آورد.

,

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) در برابر تحریم آب، مذاکره نکرد دشمن در شرایط جنگی مذاکره متوجه نمی شود، تشریح کرد: در طول این سالها که با غربی ها مذاکره شد مذاکره برای برطرف شدن تحریم ها بود ولی تحریم ها برطرف نشد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمن قدرت منطق نمی فهمد ولی منطق قدرت را خوب متوجه می شود، تاکید کرد: دوره حاکمیت طاغوت دوره ذلت ایران بود ولی امروز در حکومت جمهوری اسلامی ایران دوره عزت و سربلندی ایران است.

,

در پایان این مراسم از متصدیان برگزاری این یادواره و مسئولان فرهنگی روستا با اهداء لوح یادبود تقدیر شد.

, .,

انتهای پیام/

, /]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه