اخبار داغ

رئیس قوه قضاییه در پایان نشست سران سه‌قوه:

امنیت اقتصادی تنها درصورتی حاصل می‌شود که با فساد مبارزه شود

امنیت اقتصادی تنها درصورتی حاصل می‌شود که با فساد مبارزه شود
آیت الله سیدابراهیم رئیسی گفت:مسئولین و مردم مصمم‌اند پرچم مبارزه با استکبار، مقاومت برای هدف و مبارزه با فساد را که رهبری معظم انقلاب برافراشته‌اند، نگاه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در پایان نشست مشترک سران قوا با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، فلسفه قیام اباعبدالله (ع) را امر به معروف و نهی از منکر و امر به گسترش خوبی‌ها و نهی از همه پلشتی‌ها و زشتی‌ها عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ع), ع),

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی ما جامعه مبتنی بر امر به خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها است، گفت: آنچه که همگان بر انجام آن مصمم هستیم مبارزه با ظلم و فساد و کجی و انحراف است.

,

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: امروز مسئولان در کشور مصمم هستند زیر پرچم مبارزه با استکبار، مقاومت در راه هدف و مبارزه با فساد که رهبر معظم انقلاب برافراشتند، حرکت کنند و بحمداله این مقاومت و ایستادگی در مردم ما نهادینه شده و در مقابل تهدیدات دشمن روز به روز مقاومت مردم ما بیشتر است.

, بحمداله,

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌کدام از مسئولان و دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی فساد را برنمی‌تابند، گفت: در پیام ۸ ماده‌ای مقام معظم رهبری قوه مقننه موظف به بستن منافذ فساد و اصلاح قوانین و مقررات، دستگاه اجرایی و دولت موظف به اصلاح بسترهای فساد زا و دستگاه قضائی موظف به مبارزه عبرت آموز با مفسدان و کسانی که قانون شکنی می‌کنند هستند که این موارد می‌تواند به مبارزه با فساد کمک نماید.

, زا, آموز, شکنی,

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد سه قوه مصمم هستند مبارزه با فساد که خواست مردم و مقام معظم رهبری است و در ذات انقلاب اسلامی ماست نهادینه شود.

,

وی به موضوع رونق تولید اشاره کرد و بیان داشت: رونق تولید در پرتو امنیت اقتصادی است و امنیت اقتصادی حاصل نمی‌شود مگر اینکه مبارزه با فساد صورت گیرد.

,

وی یادآور شد: امروز موضوع مبارزه با فساد، بحثی است که نه فقط در قوه قضائیه بلکه در قوای دیگر و همه نهادهای حکومتی یک امر دارای اولویت است و امیدواریم روز به روز شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور باشیم.

,

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: مدیران، با جرأت به پیش روند و با شجاعت کار کنند، کسانی که قلم به دستشان هست به هیچ عنوان قلمشان نلرزد و مصمم باشند و بدانند که امروز بنای نظام و مسئولان قوا حمایت از مدیران شجاعی است که با جسارت تصمیم می‌گیرند و کار را اجرایی می‌کنند و نمی‌گذارند به مردم سخت بگذرد و مشکلات مردم را حل می‌کنند.

,

آیت الله رئیسی با بیان اینکه بنای ما حمایت از تولید، کارگاه‌های تولیدی و مدیران با کفایت و شجاع است که هم روحیه تولید و هم ایجاد اشتغال و مبارزه با فساد دارند، اظهار کرد: امیدواریم در این عرصه بتوانیم در راستای آنچه که خواست مردم است با همکاری همگان گام برداریم.

,

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در پایان این نشست در رابطه با گام سوم کاهش تعهدات برجامی، افزود: این موضوع تصمیم و اراده جدی نظام را نشان می‌دهد که در برداشتن این گام‌ها بسیار مصمم است، این مصمم بودن به اعتبار روحیه مقاومت و ایستادگی مردم عزیز است و ان‌شاءالله همه ما بتوانیم در این جهت انجام وظیفه کنیم.

رئیس قوه قضائیه ابراز امیدواری کرد این نشست‌ها به تعامل هرچه بیشتر قوا کمک کند.

, برجامی,
,
,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه