اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف اصفهان خبر داد؛

گام بلند بسیج در تهیه ۱۰ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت

گام بلند بسیج در تهیه ۱۰ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت
رئیس سازمان بسیج اصناف استان اصفهان با بیان اینکه در سطح استان بالغ بر 10 هزار دانش آموز نیازمند وجود دارد، گفت: برنامه ریزی کزده ایم که امسال در همین سطح بسته های نوشت افزار را با کمک مردم و بسیجیان کل استان تهیه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا امانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیور با اشاره به پیشتازی این قشر بسیج در یاری دانش اموزان بی بضاعت، اظهار کرد: سازمان بسیج اصناف برای سومین سال پیاپی پویش «هر کاسب یه دانش آموز» را در سطح استان اصفهان اجرا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیور,
 
,
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه این طرح در دو مرحله هر سال اجرا می شود، عنوان کرد: در مرحله اول که پیش از شروع مدارس در ماه شهریور است، بازاریان استان، بسته های نوشت افزار و مایحتاج مدرسه را برای دانش آموزان بی بضاعت تهیه می کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: این بسته ها شامل، دفتر، مداد و خودکار و سایر نوشت افزار و کیف است که در سطح استان توزیع می شود.
,
 
,
امانی در رابطه با مرحله دوم این طرح گفت: در ایام منتهی به عید نوروز، کساب سطح استان افدام به تهیه پوشاک و کفش نو برای این دانش آموزان می کنند تا آن ها نیز از نعمت لباس نو در این ایام بهره مند شوند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه صاحب الزمان(عج) ادامه داد: سال گذشته بالغ بر سه هزار بسته لوازم التحریر به همت اصناف و بازاریان استان تهیه و بین دانش آموزان نیازمند کل استان توزیع شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه در سطح استان بالغ بر 10 هزار دانش آموز نیازمند بسته های نوشت افزار وجود دارد، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی کزده ایم که امسال در همین سطح بسته ها را با کمک مردم و بسیجیان کل استان تهیه کنیم.
,
 
,
امانی با بیان اینکه این طرح در سایر اقشار بسیج با عنوان پویش «مهر کریمانه» در حال پیگیری است، گفت: مردم می توانند کمک های نقدی خود را به پایگاه های بسیج اصناف، بسیج محلات و سایر اقشار تحویل دهند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه صاحب الزمان(عج) در پایان گفت: هزینه هر بسته بین 50 تا 300 هزار تومان متغیر است و هر فردی می تواند بسته به توان خود اقدام به تهیه این بسته ها کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه