اخبار داغ

رئیس هیئت هاکی اصفهان:

ورزشی که پایین شهری ها در آن فعال ترند

ورزشی که پایین شهری ها در آن فعال ترند
رئیس هیئت هاکی استان اصفهان گفت: هاکی ورزش صرفاً قهرمانی است و خیلی حکم همگانی مانند رشته‌های دیگر را ندارد؛ لوازم ورزش هاکی بسیار گران است و امکانات آن‌هم در همه جا نیست ازاین‌رو فقط در چند شهرستان فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صاحب نیوز اظهار کرد: در مسابقات المپیاد با توجه به اینکه قرار بود سالنی باشد اما در یکی دو مانده به مسابقات به مسابقات چمنی تغییر پیدا کرد، با توجه به اینکه تشکیلات چمنی را در اصفهان زیاد نداریم، فقط در این المپیاد شرکت کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
رئیس هیئت هاکی استان اصفهان تصریح کرد: در شهرستان‌ها، شهرستان خمینی‌شهر خیلی خوب کار می‌کند و در همین ماه کلاس عملی مربی‌گری درجه سه را میزبانی می‌کند و همچنین کلاس مربی‌گری درجه‌دو به‌صورت تئوری و عملی به میزبانی این شهرستان برگزار خواهد شد.
,
 
,
وی افزود: هاکی ورزش صرفاً قهرمانی است و خیلی حکم همگانی مانند رشته‌های دیگر را ندارد؛ لوازم ورزش هاکی بسیار گران است و امکانات آن‌هم در همه جا نیست ازاین‌رو فقط در چند شهرستان فعال است.
,
 
,
جمالی عنوان کرد: هاکی به دو صورت چمنی و سالنی برگزار می‌شود و امکانات آن گران‌قیمت است؛ این رشته به دلیل اینکه شرایط سخت بدنی را لازم دارد در بین بچه‌های پایین‌شهر رونق بیشتری دارد.
,
 
,
عبدالحمید جمالی خاطرنشان کرد: یک از مراکز استعدادیابی که در این رشته بسیاری قوی است ورزشگاه سلامت زینبیه است.
,
 
,
وی در ادامه با اشاره به شرایط سخت برای تأمین لوازم با توجه به افزایش قیمت‌ها اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در هاکی وجود دارد رویکرد به سمت رونق حاکی روی چمن است که در بازی‌های المپیک هم هاکی روی چمن است که زیرساخت‌های آن در اصفهان وجود ندارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه هیئت ورزشگاه چمن اختصاصی ندارد، بیان کرد: ما زمین قانونی فوتبال برای این ورزش احتیاج داریم که باید اجاره کنیم که قیمت‌های آن بالاست
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه