اخبار داغ

بخشدار جرگلان:

گازرسانی به دودهستان راز و جرگلان امسال تکمیل می شود

گازرسانی به دودهستان راز و جرگلان امسال تکمیل می شود
بخشدار جرگلان از برخورداری ۴۰۰ خانوار دهستان جرگلان و تمامی اهالی دهستان حصارچه طی سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پولاد نجاهی بخشدار جرگلان در گفت و گو با خبرنگارعصراترک گفت: هشت کلاته در شهر یکه سعود جرگلان مشکل خارج از طرح هادی جهت گازکشی داشتند که در جلسات هفته قبل با حضور مسولان استانی برای ۵ کلاته که دارای ۴۰۰ خانوار هستند رفع مشکل شده و دستور داده شد تا قبل از شروع فصل سرما به این کلاته ها گازرسانی شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پولاد نجاهی بخشدار جرگلان در گفت و گو با خبرنگار, عصراترک,  گفت: هشت کلاته در شهر یکه سعود جرگلان مشکل خارج از طرح هادی جهت گازکشی داشتند که در جلسات هفته قبل با حضور مسولان استانی برای ۵ کلاته که دارای ۴۰۰ خانوار هستند رفع مشکل شده و دستور داده شد تا قبل از شروع فصل سرما به این کلاته ها گازرسانی شود,  .,

وی گفت: این کلاته ها شامل کلاته ملک آباد، بسیج، حاج بشم، کمالی بزرگ و نورآباد در یکه سعود است که کلاته های همچون چشمه قره آقاچ، کمالی بالا و پشت پاسگاه که از یکه سعود ۴ الی ۵ کیلومتر بوده و خارج از طرح هادی هستند فعلا از گاز بی بهره هستند .

,  .,

نجاهی همچنبن با اشاره به اینکه به تمامی روستاهای دهستان جرگلان در بخش جرگلان گازرسانی شده است، گفت : از هر روستا تعدادی کلاته که جمعیت آنها از دو درصد تا ۱۵ درصد است خارج از طرح هادی هستند که گازرسانی نشده است.

,

وی خاطرنشان کرد: طرح هادی این روستاها مجددا در حال بررسی است.

, .,

وی همچنین از گازرسانی به تمامی روستاهای دهستان حصارچه خبر داد و گفت: اکنون تنها یک روستا بنام قره اقاچ محمد نفس است گازکشی شده و مابقی روستاها شبکه اصلی اجرا شده و در حال المک گذاری و نصب المک هستند که امیدواریم تا قبل از شروع فصل سرما و پایان ابان ماه به اتمام برسد .

,  .,

گفتنی است بخش جرگلان در شهرستان رازوجرگلان دارای ۳۰ هزار نفر جمعیت است که یکی از بخش های مرزی و محروم استان خراسان شمالی به شمار می رود که گازکشی به این بخش از دوسال قبل آغاز شد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه