اخبار داغ

وزیر کار: ۳۰ درصد مردم ایران نزدیک خط فقر هستند

وزیر کار: ۳۰ درصد مردم ایران نزدیک خط فقر هستند
وزیر کار با اشاره به اینکه دشمن از شکست ایران اسلامی ناامید شده است، گفت: ۳۰ درصد مردم ایران نزدیک خط فقر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شریعتمداری دقایقی قبل در دیدار با آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه امروزه کشور با مشکلات زیادی روبه‌رو است گفت: سلطه طمع کرده و همه تلاش‌های خود را علیه ایران اسلامی به کار بسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: ملت جمهوری اسلامی ایران با مقاومت خود به شکلی عمل کردند که نشان داد به زانو در آوردن ملت ایران کار هر کسی نیست و به همین دلیل شکست‌های پی در پی برای دشمن به وجود آمده است.

,

وی به مقاومت ملت ایران در مقابل تحریم‌های دشمنان اشاره کرد و اذعان داشت: این مقاومت مردم مسئولیت مسئولان کشور را بیشتر از گذشته می‌کند.

,

شریعتمداری با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی در سطح کشور هستند تصریح کرد: متأسفانه در بسیاری از شهرها افرادی که در زیر خط فقر زندگی می‌کنند زیاد هستند و حتی در شهر یزد که همیشه نرخ آمار بیکاری پایین بوده، افزایش یافته است.

,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد مردم ایران نزدیک خط فقر هستند که مشارکت همه مردم را می‌طلبد افزود: در بین سال‌های ۹۲ تا ۹۵ دستمزد مستمری بگیران رشد بسیار خوبی داشته است.

,

وی اضافه کرد: دولت قدم‌های بسیار خوبی را برای حل مشکلات مردم در سطح کشور برداشته است ولی بازهم با خدماتی که صورت گرفته، فاصله زیادی با شرایط مطلوب داریم.

,

شریعتمداری با تاکید بر اینکه در این مدت فعالیت خود، مبارزه با فساد را در دستور کار خود قرار دادیم عنوان کرد: همه موارد باید به صورت شفاف به مردم اطلاع داده شود و آنها از تمامی فعالیت‌ها باخبر باشند.

,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در حوزه روابط کار تلاش داریم تا روابط صلح و صفایی را بین کارگر و کارفرما برقرار کنیم.

,

وی با بیان اینکه نهضت مهارت افزایی در کشور در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: ۹۳ هزار تعاونی در کشور فعالیت دارند که در بخش‌های مختلف اقدامات گوناگونی صورت گرفته است.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه