اخبار داغ

۳۴۵ میلیون تومان برای سفر هفت مدیر دولتی به جشنواره کن!

۳۴۵ میلیون تومان برای سفر هفت مدیر دولتی به جشنواره کن!
بر اساس گزارش برنامه‌های چهارماهه بنیاد فارابی، ۳۴۵ میلیون تومان برای سفر هفت نفر به جشنواره کن هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام جم، بنیاد سینمایی فارابی هزینه‌های چهار ماه اول امسال خود را منتشر کرد تا بگوید از فروردین تا تیر ۹۸ چه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در بخش‌هایی از این گزارش کارانه، آمار و ارقامی‌ وجود دارد که نشان می‌دهد این بنیاد در جشنواره سینمایی کن در فرانسه هم حضور پیدا کرده است. ذیل این موضوع هم سه بخش متفاوت وجود دارد. برپایی چتر سینمایی ایران در بازار فیلم کن ۲۲۷‌میلیون و ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان هزینه داشته است.

,

حدود ۸۶ میلیون تومان سایر هزینه‌ها و حضور فعالان بین‌الملل ۳۴۴ میلیون و ۷۱۸ هزار و۹۵۹ تومان (شامل بلیت‌، هتل اقامت و عوارض خروج از کشور)، سه بند هزینه سفر بنیاد فارابی را به جشنواره کن دربر دارند. بر اساس این گزارش، رائد فریدزاده، تندیس طباطبایی، حامد سلیمان‌زاده، امیر اسفندیاری، مهسا فریبا، سکینه رستم‌خانی و فرزاد اژدری افرادی هستند که با هزینه بند سوم راهی کن شده‌اند.

,

هفت نفر که هزینه سفرشان شده مبلغی حدود ۳۴۵ میلیون تومان و این یعنی سفر هر یک از بزرگواران حدود ۵۰ میلیون تومان برای بنیاد فارابی‌ آب خورده است. حالا اگر نگاهی به فهرست قیمت سفرها بیندازید از خودتان می‌پرسید دوستان مگر رفته‌اند سفر دور اروپا؟!

,
منبع: کیهان
, منبع: کیهان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه