اخبار داغ

مدیرکل امور مالیاتی کرمانشاه:

بهره‌مندی از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی فقط برای امسال است

بهره‌مندی از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی فقط برای امسال است
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: آخرین فرصت استفاده از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم قابل بخشش امسال است و این امکان در سال آینده فراهم نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی ملکشاهی در گفتگو با مرصادنیوز از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی خبر داد و اظهار داشت: مودیان مالیاتی تا پایان سال فرصت دارند که از این بخشودگی جرایم استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی با بیان اینکه این فرصت در سال آینده تکرار نخواهد شد، افزود: مودیان برای بهره مندی از این بخشودگی، باید ظرف مهلت مذکور نسبت به پرداخت بدهی‌های مالیاتی خود اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه این بخشودگی را فرصتی استثنایی برای فعالان اقتصادی دانست که بار سنگین جرایم مالیاتی را از دوش آنها بر خواهد داشت.

,
,
,

این مسئول در خصوص میزان بخشودگی جرایم در سال آینده نیز گفت: با استناد به ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم و سایر مقررات مربوط، در خصوص بدهی‌های قطعی شده از اول فروردین ۹۹ به بعد حداکثر بخشودگی جرایم قابل بخشش، برای مودیان واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری یا پروانه کسب تولیدی از مراجع ذیربط، ۷۰ درصد است.

,

ملکشاهی عنوان کرد: این بخشودگی برای سایر مودیان ۵۰ درصد تعیین شده که برای هر منبع مالیاتی در هر سال یا دوره به مدیران کل امور مالیاتی تفویض می‌شود.

,

وی تصریح کرد: چنانچه مودیان بدهکار امسال نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی خود اقدام نکنند به عنوان مودی خوش حساب تلقی نشده و جرایم مذکور قابل بخشودگی نخواهد بود.

,

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این بخشودگی ۱۰۰ درصدی برای اولین بار است که ابلاغ شده است و مودیان می‌تواند بدهی خود را پرداخت کنند.

,

ملکشاهی در خصوص آمار مودیان کرمانشاهی که تاکنون نسبت به پرداخت بدهی‌های خود برای استفاده از این بخشودگی در استان کرمانشاه اقدام کرده‌اند، گفت: سامانه امور مالیاتی به صورت کشوری است و مودیان برای بهره مندی از این بخشودگی باید از طریق این سامانه اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه