اخبار داغ

در سکوت رسانه‌ها و مسئولان رخ می‌دهد؛

خداحافظی اجباری یکی از مقامات ارشد آذربایجان‌غربی با مدیریت/ ارتباط پرونده واردات غیرقانونی ۵۴۰ خودروی لوکس با عزل آقای خاص چیست؟!

خداحافظی اجباری یکی از مقامات ارشد آذربایجان‌غربی با مدیریت/ ارتباط پرونده واردات غیرقانونی ۵۴۰ خودروی لوکس با عزل آقای خاص چیست؟!
یکی از مدیران ارشد آذربایجان‌غربی پس از کش و قوس‌های فراوان از سمت خود عزل شده ولی هنوز کسی از مسئولان در خصوص این موضوع اطلاع‌رسانی نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، ماجرای فسادهای اقتصادی در دستگاه‌های دولتی آذربایجان‌غربی هرچند از سوی مقامات مربوطه علنی نشده اما تا حدی واقعی است که باعث شده طی روزهای گذشته یکی از مقامات ارشد در سطح استانی از پست خود عزل و در انتظار تصمیمات مقامات قضایی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

طی چند ماه گذشته خبری در خصوص بازداشت یکی از مقامات ارشد آذربایجان‌غربی به دلیل فساد اقتصادی بر خروجی کانال‌های تلگرامی قرار گرفت که نه واکنشی از سوی مقامات مربوطه به آن انجام شد و نه مسئولی در زمینه این فسادها روشنگری کرد.

,

هفته گذشته بود که مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی در دیدار با بازرس کل استان، خبر از وجود پرونده واردات ۵۴۰ دستگاه خودروی لوکس با استفاده از کارت بازرگانی یک روستایی در ارومیه داده بود و این گونه مطرح کرده بود که این موضوع باعث شده تا دستگاه مالیاتی استان بدهی ۵۰۰ میلیارد ریالی را تجربه کند!

,

این خبر هرچند بدون توضیحات کامل و نیز فاقد هرگونه اطلاعات جامع بود، ولی تا حدی روشن و آشکار مطرح شد که بتوان دخالت یک مقام مسئول را در آن قطعی دانست.

,

تنها چند روز پس از انتشار این خبر و رسانه‌ای شدن ماجرای واردات خودروهای لوکس، یکی از مقامات ارشد آذربایجان‌غربی از سمت خود عزل شده و اکنون جایگاه وی بدون متصدی و در انتظار معرفی نفر جدید است!

,

پس از عزل تودیع‌گونه رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی و اعلام حکم وی توسط سخنگوی قوه قضائیه در رسانه ملی، گویا این‌بار نوبت به دیگر مقام دولتی رسیده که در سکوت مسئولان و پس از خداحافظی به‌ظاهر عادی از منصبش، پاسخگوی تخلفاتش باشد.

,

نکته جالب در این میان، عزل و برکناری این مقام ارشد در نهایت سکوت و نیز عدم اطلاع‌رسانی ماجرای واردات غیرقانونی خودروهای لوکس مطرح شده از سوی مدیرکل امور مالیاتی استان توسط سازمان‌های مربوطه بوده، موضوعی که با روی کار آمدن رئیس جدید قوه قضائیه به یکی از امورات مهم در دستگاه قضایی کشور و به تبع آن در استان‌ها تبدیل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه