اخبار داغ

نماینده گینس در ایران:

حضور فعال ایرانیان در ثبت رکورد گینس با وجود تحریم‌های ظالمانه/ تبریز، مهد استعدادهای مختلف

حضور فعال ایرانیان در ثبت رکورد گینس با وجود تحریم‌های ظالمانه/ تبریز، مهد استعدادهای مختلف
ضیایی گفت: تبریز یکی از شهرهای مستعد و نوپا در زمینه ثبت رکورد است، آقای حسن‌زاده و خانم موسوی از جمله افراد تبریزی هستند که رکوردگیری برای ثبت در کتاب رکوردهای جهانی را انجام داده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضیایی، نماینده ثبت رکوردهای جهانی(گینس) در گفت‌وگو با آناج، با اشاره به حضور ایرانیان از نقاط مختلف کشور برای ثبت رکودهای خود در گینس اظهار داشت: بیش از 5 سال است که تلاش هایی برای حضور ایرانیان در گینس انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: در این مدت 20 الی 30 رکوردگیری در داخل کشور  در زمینه‌های ورزشی و سایر حوزه‌ها،برای ثبت در گینس، انجام شده است. تبریز یکی از شهرهای مستعد و نوپا در این زمینه است، آقای حسن‌زاده و خانم موسوی از جمله افراد تبریزی هستند که رکوردگیری برای ثبت در کتاب رکوردهای جهانی را انجام داده‌اند.

,

ضیایی با اشاره به حضور چندروزه خود در تبریز یادآور است: در این مدت که در تبریز حضور داشتیم، بیش از 5 مورد از استعدادهای مختلف برای ثبت در گینس را شناسایی کرده‌ایم. در آینده‌ای نزدیک تعداد تبریزی های حاضر در کتاب رکوردهای جهان بیشتر خواهد شد.

,

نماینده گینس در ایران تصریح کرد: به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران، محدودیت‌هایی برای حضور ایرانیان وضع شده است ولی در عین حال شاهد هستیم که به خاطر کثرت افراد مستعد در ایران، شاهد حضور افراد مختلفی از نقاط مختلف کشور برای ثبت رکورد خود در گینس هستیم. هرکس از هر استان کشور که توانایی‌های خاصی در زمینه‌های مختلف دارد می تواند به راحتی با ما تماس گرفته و بستر های لازم را برای ثبت رکورد خود در گینس فراهم ببیند.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 30مورد از رکوردهای جهانی، مربوط به ایرانیان است، از شهر تبریز نیز تاکنون 2مورد اعلام شده است که امیدواریم افزایش پیداکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه