اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی:

نقش اساتید دانشگاه‌ها در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس بی‌بدیل است

نقش اساتید دانشگاه‌ها در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس بی‌بدیل است
رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی گفت: انتقال ارزش های دفاع مقدس برای نسل جوان یک ضرورت است و نقش اساتید دانشگاه در این حوزه بی بدیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، مجتبی بذرافشان مقدم، ظهر امروز در نشست روسای کانون های بسیج اساتید خراسان رضوی در دانشگاه آزاد قوچان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس،گفت: تبین ارزش های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان یک ضرورت است و بخش ها و دستگاه های مختلفی در این زمینه مسئولیت هایی را برعهده دارند اما نقش اساتید دانشگاه ها و موسسات آمورش عالی در این حوزه بی بدیل است و نباید از آن غفلت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: یکی از اقدامات ارزشمند سال های اخیر که روبه گسترش است برگزاری میزهای مشاوره و هدایت تحصیلی توسط اساتید بسیجی در سراسر استان است که علیرغم مقاومت برخی موسسات خصوصی فعال در حوزه کنکور با این طرح، به صورت گسترده در سطح استان برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه طرح میز مشاوره در 35 مسجد در سطح استان برگزار شد، افزود: در این طرح 118 نفر از اساتید بسیجی و اعضای هئیت علمی دانشگاه های و موسسات آموزش عالی به مدت یک هفته مشارکت داشتند و هزار و 771 نفر نیز از خدمات مشاوره ای و هدایت تحصیلی این طرح بهره مند شدند.

,

بذرافشان مقدم با بیان اینکه دانش آموزان کنکوری به مشاوره با اساتید هر رشته تخصصی علاقه مند بوده و از این طرح استقبال خوبی داشتند زیرا این نوع مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته، تخصصی ترین و بهترین نوع مشاوره محسوب می شود، خاطر نشان کرد: در سال 1396 که برای اولین بار این طرح برگزار شد 25 استاد، در سال گذشته 94 استاد و در سال جاری 187 نفر از اساتید بسیجی در این طرح مشارکت داشتند.

,

وی با اشاره به یکی از رویکردهای اساسی سازمان بسیج اساتید یادآور شد: مساله شناسی و حل آن یکی از اولویت های این سازمان بوده و تاکید داریم که کانون های بسیج اساتید هر شهرستان می بایست نسبت به شناسایی چالش ها و مشکلات دانشگاه های همان شهرستان اقدام و برای حل آن مشکلات راهکار ارائه دهند.

,

رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده درصدد هستیم تا با تجمیع مشاوران و اساتید بسیجی استان، مرکز مشاوره تخصصی دینی را راه اندازی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه