اخبار داغ

دادستان سرعین خبرداد؛

تشکیل پرونده قضایی برای برخی از اعضای شورای شهر سرعین و فعالان فضای مجازی

تشکیل پرونده قضایی برای برخی از اعضای شورای شهر سرعین و فعالان فضای مجازی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرعین از تشکیل پرونده برای برخی از اعضای شورای شهر و فعالان فضای مجازی که با انتشار اکاذیبی در جهت منافع شخصی موجب ایجاد حس بی اعتمادی و دو دستگی بین مردم شده بودند خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رحیمی نسب در گفتگو با خبرنگار   سبلان‌ما، اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسه هیات تطبیق شهرستان و بررسی مصوبات شورای شهر سرعین در ارتباط با انتخاب‌ شهردار که اعضای هیات تطبیق پس از استماع مطالب سه نفر از اعضای شورا که در جلسه حضور داشتند و همچنین اخذ نظر کارشناسان هیات، مصوبه مزبور را کاملا موافق قوانین جاری مملکتی دانسته و به اتفاق آرا تایید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود : نظر به اینکه برخی از اعضای شورای شهر سرعین و فعالان فضای مجازی قبلا با انتشار اکاذیبی در جهت منافع شخصی موجب ایجاد حس بی اعتمادی و دو دستگی بین مردم شریف شهرستان شده بودند که این امر زمینه تشویش اذهان عمومی را فراهم کرده بود، نسبت به تشکیل پرونده قضایی و برخورد لازم با مرتکبین در اسرع وقت اقدام خواهد شد.

,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرعین تاکید کرد: امید است فرمایشات مقام معظم رهبری سر لوحه امور قرار گرفته و با ایجاد حس همدلی و وحدت در بین مردم، شاهد توسعه و آبادانی روز افزون شهرستان سرعین باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه