اخبار داغ

رئیس قوه قضاییه:

300 میلیارد ریال برای رفع مشکلات استان زنجان اختصاص یافت/ هیچ کس اجازه دور زدن قانون را نخواهد داشت/ مشکلات ایجاد شده در خصوصی سازیها را بررسی می کنیم

300 میلیارد ریال برای رفع مشکلات استان زنجان اختصاص یافت/ هیچ کس اجازه دور زدن قانون را نخواهد داشت/ مشکلات ایجاد شده در خصوصی سازیها را بررسی می کنیم
رئیس قوه قضاییه با اشاره به دستاوردهای سفر زنجان گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات استان زنجان زنجان اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله سیدابراهیم رئیسی امشب در پایان سفر یک روزه خود به استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره دستاوردهای این سفر اظهار کرد:  توفیقی حاصل شد در این ایام به استان زنجان سفر کنیم که از این جهت از خداوند شاکر هستیم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: ۷ هیئت از روز گذشته در این استان عملکرد دستگاه قضایی را در استان بررسی کردند و از طرفی مسائل زندانها و بازرسی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

,

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات دادگستری، پزشکی قانونی و زندانها از اعتبارات قوه و اعتبارات استانی در نظر گرفته شد پیگیری خواهد ش، گفت: برخی از مشکلات شهرستان و استان با این مبالغ رفع خواهد شد.  

,

وی با اشاره اینکه کمبود نیروی انسانی و قاضی قرار شد پیگیری شود، عنوان کرد: این استان مردم با فرهنگ و خوبی دارد، در آمار بر روی برخی جرایم باید کار جدی صورت گیرد که عمده کار فرهنگی و پیشگیرانه است.

,

آیت الله رئیسی بیان کرد: باید پرونده های ورودی را کاهش دهیم که از معلمان، سازمان های فرهنگی و دانشگاه می خواهم در کاهش ورود پرونده ها ما را کمک کنند تا آمار کاهش یابد.

,

وی با اشاره به موضوع زمین خواری در زنجان خاطرنشان کرد: استان زنجان زمین های کشاورزی و گردشگری دارد، مردم این استان پرتلاش و کاری هستند و مسئولان دنبال حل مسائل هستند، ما معتقدیم هر گونه تصرف به اراضی و ثروتهای عمومی باید پیشگیری شود، همچنین برخی ساخت و سازها خلاف قانون بوده که برخی توسط اشخاص و برخی تو دستگاه ها بوده است.

,

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه دستگاه ها باید خود را تابع قانون بدانند و در چارچوب قانون عمل کنند، گفت: تغییر کاربری ساز و کآر دارد که باید رعایت شود.

,

وی با بیان اینکه از دست اندازی به ثروت عمومی باید پیشگیری شود، عنوان کرد: اشخاص چه حقیقی و حقوقی باید از هرگونه تصرف غیرقانونی در بیت المال و اراضی کشاورزی پرهیز کنند.

,

رئیس قوه قضاییه با اشاره اینکه موضوع پسماندهای  نگرانی برای محیط زیست است، افزود: هرگونه توسعه اقتصادی منوط به حفظ محیط زیست است که ظرف مدت کوتاه باید تعیین تکلیف شود.

,

وی خاطرنشان کرد: نسبت به زمین خواری کارگروهی با حضور مسئولان اجرایی و قضایی و نمایندگان وزرا تشکیل و ظرف یک ماه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

,

آیت الله رئیسی ادامه داد: نسبت به پرونده های دادگستری برخی بخشها به روز است و برخی بخشها باید کار شود که با کمک نیروی انسانی در مدت ۳ تا ۴ ماه شرایط را به روز کنند.

,

وی با بیان اینکه مسئولان قضایی استان گزارشی از اقدامات انجام شده به مردم دهند، افزود: ما موافقیم زندانهای مرکز استان و شهرستانها اگر امکان انتقال به خلرج از شهر را دارند به خارج از شهر منتقل شود مثل زندان زنجان که نیاز است به خارج از شهر منتقل شود.

,

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امیدواریم با همت مردم و مسئولان با مشارکت همه مردم شاهد اجرای عدالت باشیم، عنوان کرد: کسی اجازه دور زدن قانون را ندارد و همه باید در مقابل قانون خاضع باشند.

,

وی با بیان اینکه بنده سالها با روحیه، اخلاص و بصیرت و احساس مسئولیت مردم زنجان اگاهم، تصریح کرد: در هشتم و یازدهم محرم شاید کسی در زنجان خانه نماند یعنی نشانی غیر از اباعبدالله نبوده است و هرجا نیاز بوده در صحنه بودند.

,

آیت الله رئیسی با بیان اینکه در دیدار با جمع روحانیون و برگزیدگان هم سخن اساتید، بسیج دانشجوی و اصناف را شنیدیم، گفت: اقشار مختلف مردم صحبت کردند و بنده عمدتا شنونده بودم.

,

وی با اشاره به اینکه در جلسه شورای اداری صدای کارآفرینان را شنیدم، عنوان کرد: کارگران روغن نباتی گله مندی از خصوصی سازی داشتند که باید مورد بررسی قرار گیرد.

,

آیت الله رئیسی بیان کرد: با توجه به گله مندی کارآفرینان و کارگران در این خصوصی سازی ها باید بازنگاهی شود جرا که قرار بود با خصوصی سازی رونق را شاهد باشیم.

,

وی با بیان اینکه موضوعات زنجان از دستور خارج نخواهد شد، افزود: موضوعات زنجان در اولین جلسه قوه قضاییه در مرکز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه