اخبار داغ

فرودگاه بیرجند به نام شهید کاوه مزین شد + تصاویر

فرودگاه بیرجند به نام شهید کاوه مزین شد + تصاویر
مراسم بهره‌برداری از نام فرودگاه بین‌المللی بیرجند به نام سردار شهید محمود کاوه شب گذشته برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مراسم بهره‌برداری از نام فرودگاه بین‌المللی بیرجند به نام سردار شهید محمود کاوه شب‌گذشته با حضور نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهرستان‌های خراسان‌جنوبی، دختر شهید کاوه، جمعی از اهالی روستای بیهود شهرستان قاین، شهردار بیرجند و جمعی از اعضای شوراهای اسلامی استان خراسان جنوبی در محل فرودگاه بیرجند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، مراسم بهره‌برداری از نام فرودگاه بین‌المللی بیرجند به نام سردار شهید محمود کاوه شب‌گذشته با حضور نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهرستان‌های خراسان‌جنوبی، دختر شهید کاوه، جمعی از اهالی روستای بیهود شهرستان قاین، شهردار بیرجند و جمعی از اعضای شوراهای اسلامی استان خراسان جنوبی در محل فرودگاه بیرجند برگزار شد.,

 

,

هادی سلامی مدیرکل فرودگاه‌ها، محمدرضا فخر مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس، قرایی رئیس شورای اسلامی استان، ابراهیمی از فرماندهان لشکر ویژه شهدا و همرزم شهید کاوه، فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، دختره شهید کاوه و خوش‌خبر معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی در این مراسم سخنرانی کردند.

,

 

,

شهادت 34 رزمنده از خراسان جنوبی در منطقه حاج عمران

, شهادت 34 رزمنده از خراسان جنوبی در منطقه حاج عمران, شهادت 34 رزمنده از خراسان جنوبی در منطقه حاج عمران,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در این مراسم گفت: شهید کاوه در سن 22 سالگی فرماندهی یکی از مهم‌ترین لشکرها را عهده‌دار شد و این لشکر توانست توفیقات زیادی کسب کند.

,

 

,

فخر افزود: شهید محمود کاوه از جمله سردارانی بود که رژیم بعث عراق برای سرش جایزه گذاشته بود و این شهید در سن 25 سالگی در عملیات کربلای 2 در منطقه حاج عمران به شهادت رسید.

,

 

,

وی اظهار کرد: 34 شهید از استان خراسان جنوبی در منطقه حاج عمران به شهادت رسیدند و یکی از این شهدا، شهید اللهیار جابری جانشین فرمانده لشکر ویژه شهدا بود.

,

 

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: شهید جابری انسانی وارسته بود و شهید کاوه گفته بود بعد از من، فرماندهی را به جابری بسپارید.

,

 

,

فخر افزود: مقام معظم رهبری فرمودند شهید کاوه را از بچگی می‌شناختم.

,

 

,

ابراهیمی از فرماندهان لشکر ویژه شهدا، برادرِ شهید ابراهیمی و همرزم شهید کاوه نیز در این مراسم، به بیان خاطراتی از شهید کاوه پرداخت.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی دیگر سخنران این مراسم بود.

,

 

,

ابراز ارادت مردم غرب کشور به شهید کاوه

, ابراز ارادت مردم غرب کشور به شهید کاوه, ابراز ارادت مردم غرب کشور به شهید کاوه,

زهرا کاوه دختر شهید کاوه نیز در این مراسم به بیان برخی ویژگی‌های این شهید پرداخت و گفت: من پدر را درک نکردم اما از دیگران ویژگی‌های ایشان را شناختم.

,

 

,

وی افزود: شهدا به این نام و نشان‌ها نیاز ندارند و این نظام و اصول اعتقادات ماست که با این نامگذاری‌ها محکم‌تر می‌شود.

,

 

,

دختر شهید کاوه گفت: شهدا مظهر دیانت و آرمان‌گرایی بودند که هرچه بیشتر به آن می‌پردازیم، چشم و نظر ما زنده‌تر می‌شود.

,

 

,

وی افزود: زمانی که در صفحه شخصی خودم در فضای مجازی از برگزاری این مراسم خبر دادم، بسیاری از افراد از مهاباد و برخی دیگر از مناطق غرب کشور برای آن نظراتی گذاشتند و ویژگی‌های شهید کاوه را بیان کردند.

,

 

,

وی اظهار کرد: دوستان ما در مهاباد در دهه ۶۰ اسم فرزندانشان را کاوه گذاشتند و بسیاری از مردم منطقه حضور ایشان را درک کردند و پا به پای ایشان آمدند و موفقیت‌های خوبی نصیب نظام و انقلاب شد.

,

 

,

دختر شهید کاوه اظهار کرد: امیدواریم همه ما از امثال شهید کاوه‌ها الگو بگیریم و این آب و خاک به دلیل قداستی که دارد از این گونه افراد پر است که باید در امتداد مسیر آنان حرکت کنیم.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: این نامگذاری بخشی از یادواره شهید کاوه است که در روزهای آینده برگزار می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه