اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

یاد شهدا بهترین روش برای وحدت است/ اخلاص و ولایت‌مداری دو اهرم جهت حرکت در گام دوم انقلاب اسلامی

یاد شهدا بهترین روش برای وحدت است/ اخلاص و ولایت‌مداری دو اهرم جهت حرکت در گام دوم انقلاب اسلامی
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شهدا مظهر وحدت ما هستند گفت: استان نیاز به وحدت دارد و بهترین روش‌ها، اقداماتی مانند این نامگذاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی پنج‌شنبه‌شب در مراسم بهره‌برداری از نام فرودگاه بین‌المللی بیرجند به نام سردار شهید محمود کاوه گفت: این نامگذاری به جهت انسجام‌بخشی که به استان از لحاظ مسائل فرهنگی و اجتماعی می‌دهد، بسیار حرکت خوبی است چراکه شهدا مظهر وحدت ما هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی پنج‌شنبه‌شب در مراسم بهره‌برداری از نام فرودگاه بین‌المللی بیرجند به نام سردار شهید محمود کاوه گفت: این نامگذاری به جهت انسجام‌بخشی که به استان از لحاظ مسائل فرهنگی و اجتماعی می‌دهد، بسیار حرکت خوبی است چراکه شهدا مظهر وحدت ما هستند.,

 

,
وی افزود: استان نیاز به وحدت دارد و بهترین روش‌ها، اقداماتی مانند این نامگذاری است.
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند زنده نگه‌داشتن یاد شهید کمتر از شهادت نیست اظهار کرد: یاد شهیدان ما را در برابر بسیاری از مشکلات واکسینه می‌کند.
,
 
,
تشعشع شهید حججی در تاریخ انقلاب اسلامی ماند
, تشعشع شهید حججی در تاریخ انقلاب اسلامی ماند, تشعشع شهید حججی در تاریخ انقلاب اسلامی ماند,
فلاحتی با بیان این‌که تشعشع شهید حججی در تاریخ انقلاب اسلامی ماند گفت: شهید حججی مانند شهید کاوه و از نسل جدید است.
,
 
,
وی اظهار کرد: 20 تا 30 سال پیش تمامی وصیت‌نامه‌های شهدای قاین و زیرکوه را مطالعه کردم. در تمام این وصیت‌نامه‌ها دو موضوع نمایان بود. یکی اخلاص شهدا که هیچ‌کاری به دیده‌شدن و تبلیغ نداشتند و دوم ولایت‌پذیری شهدا بود که به صورت عملی نمایان بود.
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: ولایت‌پذیری شهدا به‌گونه‌ای بود که هر چه امام خمینی(ره) می‌فرمودند، انجام می‌دادند.
,
 
,
فلاحتی گفت: انقلاب اسلامی ایران در 40 سالگی به این عظمت رسید ودست ما است.
,
 
,
وی افزود: دو اهرم برای حرکت در گام دوم انقلاب اسلامی داریم. یکی اخلاص و جوهره انقلاب اسلامی است و دیگری ولایت‌پذیری است.
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از این دو مسیر هرجا فاصله بگیریم، ضربه را همان‌جا می‌خوریم، خواه در دولت یا مجلس یا قوه‌قضائیه باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه