اخبار داغ

امام جمعه بیرجند:

تقوا یعنی سنگرهای عقیده را در مقابل دشمن مستحکم کنیم/ به عهد دشمن تکیه نکنیم/ آن‌هایی که به غرب می‌پیوندند به ناامیدی خواهند رسید

تقوا یعنی سنگرهای عقیده را در مقابل دشمن مستحکم کنیم/ به عهد دشمن تکیه نکنیم/ آن‌هایی که به غرب می‌پیوندند به ناامیدی خواهند رسید
امام جمعه بیرجند گفت: تقوا این است که سنگرهای عقیده و ایمان را در مقابل دشمن مستحکم کنیم و هر آنچه که در توان داریم در مقابل او به کار بریم و توطئه‌هایش را خنثی کنیم چراکه دشمن در زمان خودش حتی از طرفداران خود نیز انتقام می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند در خطبه‌های امروز نماز جمعه بیرجند، اظهار کرد: پیام مراسم شیرخوارگان حسینی که در ایران و چهل کشور دنیا برگزار می‌شود برای اندیشه‌های منحط لیبرال دموکراسی و رژیم کودک کش سعودی و یهودی این است که کودک کشی‌ها را تعطیل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند در خطبه‌های امروز نماز جمعه بیرجند، اظهار کرد: پیام مراسم شیرخوارگان حسینی که در ایران و چهل کشور دنیا برگزار می‌شود برای اندیشه‌های منحط لیبرال دموکراسی و رژیم کودک کش سعودی و یهودی این است که کودک کشی‌ها را تعطیل کنند.,

 

,

وی با بیان این‌که امر به معروف و نهی از منکر به معنی زمان اجرای فرمول دین خدا است، گفت: هر فرمولی که بخواهد ایجاد شود باید ابتدا نقشه آن ریخته شود و تمام آن‌چه که مورد نیاز است به صورت عملی محاسبه شود و به وسیله اشخاص در چهارچوب مشخص به آن عمل شود و چنانچه خلاف آن انجام شود قابل ملامت است.

,

 

,

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یعنی جاهایی که خارج از فرمول دین خدا است یادآوری شود و این به صورت فردی امکان‌پذیر نیست و سلامت و رشد جامعه در گرو عمل همه مردم به آن است.

,

 

,

آیت‌الله عبادی عنوان کرد: هیچ‌وقت دشمن را ضعیف نشمرید و از او غافل نشوید چراکه او برنامه دارد همان‌طورکه خود نیز صراحتا می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز است.

,

 

,

وی با بیان این‌که امروز مسأله جنگ نظامی مطرح نیست که تمام شود و دشمن سر جایش بنشیند، ادامه داد: امروز ما تحت برنامه‌های دشمن هستیم طرحی که پس از تسلط، همه امور را نابود می‌کند؛ این‌ها همه یک پروژه است و یک اتفاق نیست.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: تقوا این است که سنگرهای عقیده و ایمان را در مقابل دشمن مستحکم کنیم و هر آنچه که در توان داریم در مقابل او به کار بریم و توطئه‌هایش را خنثی کنیم چراکه دشمن در زمان خودش حتی از طرفداران خود نیز انتقام می‌گیرد.

,

 

,

آیت‌الله عبادی با بیان این‌که دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلاف در جامعه به کار می‌برد، متذکر شد: بایستی به دشمن خوش‌بین نباشیم و به عهد و پیمان او تکیه نکنیم.

,

 

,

وی افزود: بی‌رحمی‌هایی که امروز سنبل فرهنگ لیبرال دموکرات است مایه ننگ در جامعه ما است.

,

 

,

امام جمعه بیرجند ادامه داد: همان‌طورکه مشاهده می‌کنیم برای این‌که مرغ ارزان نشود و به دست نیازمندان نرسد جوجه‌های یک روزه را در آب خفه کرده یا آن‌ها را زنده چرخ می‌کنند این‌ها همه تقلید از غربی‌های کثیف است چرا با این گونه مسائل برخورد نمی‌شود.

,

 

,

وی با بیان این‌که دشمن از ما انگلیسی می‌سازد، یادآور شد: بایستی سنگرها را محکم بگیریم و با نظرهای کارشناسانه جلوی دشمنان بایستیم و قطعا آن‌هایی که به غرب می‌پیوندند به ناامیدی خواهند رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه