اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه شهرستانهای آذربایجان غربی مطرح شد؛

استفاده مسئول از کراوات در جلسه رسمی تاسف‌بار است/ لزوم توجه خانواده‌ها به استفاده از نوشت‌افزار بومی/ مدیران از تولیدکنندگان داخلی حمایت واقعی انجام دهند

استفاده مسئول از کراوات در جلسه رسمی تاسف‌بار است/ لزوم توجه خانواده‌ها به استفاده از نوشت‌افزار بومی/ مدیران از تولیدکنندگان داخلی حمایت واقعی انجام دهند
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

استفاده مسئول از کراوات در جلسه رسمی تاسف‌بار است/ لزوم توجه خانواده‌ها به استفاده از نوشت‌افزار بومی/ مدیران از تولیدکنندگان داخلی حمایت واقعی انجام دهند

, استفاده مسئول از کراوات در جلسه رسمی تاسف‌بار است/ لزوم توجه خانواده‌ها به استفاده از نوشت‌افزار بومی/ مدیران از تولیدکنندگان داخلی حمایت واقعی انجام دهند, استفاده مسئول از کراوات در جلسه رسمی تاسف‌بار است/ لزوم توجه خانواده‌ها به استفاده از نوشت‌افزار بومی/ مدیران از تولیدکنندگان داخلی حمایت واقعی انجام دهند,

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: این موضوع بسیار مهم و حساس است و قیام امام حسین(ع) نیز بر وایه این فریضه بود. بنابراین اهمیت امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه قرار گرفته و نسبت به عمل کردن به آن تلاش شود.
وی، افزود: مسئولان وظیفه سنگینی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر دارند. توجه به رعایت دین در ادارات بسیار مهم است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: اینکه یکی از مسئولان استان در جلسه رسمی با کراوات حاضر شود جای تعجب و تاسف دارد. این خودباختگی مفهومی ندارد که هنگام همراهی با یک مهمان خارجی خود را به شکل آن‌ها دربیاورند.
وی، ادامه داد: تا زمانی که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رواج نداشته باشد، اشرار و انسان‌های ناصالح به منصب خواهند رسید.
حجت‌الاسلام قریشی، ابراز داشت: در عزاداری‌ها به موضوع شناخت و محبت اهل‌بیت(ع) توجه شود تا مورد قبول و همراه با بصیرت باشد.
وی، ادامه داد: در ایام عزا و به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی، بانوان به حجاب توجه کنند و همسران آن‌ها نیز با غیرت حسینی به موضوع رعایت مبانی دینی اهتمام داشته باشند.
امام جمعه ارومیه، خطاب به عزاداران و عموم مردم، گفت: نظافت شهر را جدی بگیریم تا پاکنانان به زحمت نیفتند.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به نزدیک بودن ایام بازگشایی مدارس، گفت: در این ایام به تهیه اجناس ایرانی توجه شود و به فرزندانمان استفاده از تولید داخلی را یاد دهیم.
حجت‌الاسلام قریشی، خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید وظیفه‌ای است که بر عهده داریم. دفاتر و نوشت‌افزارهای دارای نماد دینی و ملی به کودکان آموزش می‌دهد که به تولید داخلی تکیه کنند و از نمادهای غربی و دشمنان دین دچری کنند.
وی، ابراز داشت: این اقدامات در روح و وجود کودکان تقویت می‌شود و وظیفه ملی و شرعی ما حمایت از تولید داخلی و دارای نمادهای بومی و ملی است.
نماینده ولی‌فقیه در آذربابجان‌غربی، تصریح کرد: آموزش و پرورش و مسئولان استانی از تولیدکنندگان ملی و بومی حمایت کنند تا دلگرم شوند و این کارها افزایش یابند.
وی، ادامه داد: تاکید رهبر انقلاب بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی را جدی بگیریم و با همراهی و دلگرمی دادن به این فعالان عرصه تولید داخلی مایه تشویق و همراهی آن‌ها شوند.
حجت‌الاسلام قریشی، ضمن تقدیر از پزشکان و فعالان عرصه درمان، گفت: باید تلاش شود تا در جامعه ما کار پزشکی همراه با معنویت آمیخته شود.
وی، اضافه کرد: نباید این فعالیت به وسیله ثروت‌اندوزی تبدیل شود. درمان بیماران وسیله‌ای برای زراندوزی عده‌ای تبدل نشود بلکه به عنوان یک وظیفه شرعی و دینی نگاه شود.
امام جمعه ارومیه، تاکید کرد: پزشکان باید به خدمت کردن فکر کنند نه تلاش برای مال اندوزی و ثروت اندوزی. میزان آشنایی پزشکان و پرستاران با معارف دینی را باید بالا برد و مسئولان مربوطه نسبت به تعمق در روایات دینی در میان جامعه پزشکی همت بگمارند.
وی، در پایان ابراز داشت: رسیدگی به وضعیت بیماران نباید با پول همراه باشد چراکه درمان نیازمند جزو واجبات است. پزشکی باید با معنویت همراه شود تا درمان زودتر اتفاق بیفتد.
بیان نکاتی در خصوص جایگاه عزاداری امام حسین(ع) در روایات ائمه و بزرگان دینی از دیگر محورهای خطبه‌های امروز نماز جمعه ارومیه بود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

واقعه کربلا و عاشورا درس مقاومت و ایستادگی است نه مذاکره

, واقعه کربلا و عاشورا درس مقاومت و ایستادگی است نه مذاکره, واقعه کربلا و عاشورا درس مقاومت و ایستادگی است نه مذاکره,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: امروز در تمام دنیا و حتی در مهد تمدن غرب و مهد بی دینی نیز پرچم اباعبدالله الحسین(ع) به اهتزاز در می آید.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه علل ماندگاری قیام امام حسین(ع) و عاشورا، افزود: حرکت امام حسین (ع) و شهادتش، انگیزه و محرکش همه و همه برای خدا بود و هر چه که «لِله» باشد، رنگ جاودانه می‌گیرد.
وی با اشاره به جامعیت واقعه کربلا، گفت: هیچ کس نمی تواند ادعا کند که در واقعه کربلا نمونه آن نباشد و از همه سنین در واقعه کربلا بودند.
حسن زاده با اشاره به روز شهدا و با بیان اینکه خون شهدا این انقلاب را ماندگار کرده است، تصریح کرد: نباید صبوری پدر، مادر و همسر و فرزندان شهدا را فراموش کنیم.
امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه برخی انسان های روشنفکر مآب به دنبال انحراف و مقابله با پرشور شدن مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان بوده و برخی مسائل مطرح می کنند، اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: “محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است” و ما بر خلاف خواسته روشنفکر مآبان در این ایام مراسمات عزاداری را پرشورتر از سال های قبل برگزار کرده و شور و شعور حسینی را در این ایام و به ویژه در تاسوعا و عاشورا با برگزاری پرشور مراسمات عزاداری در خیابان ها به نمایش می گذاریم.
وی با بیان اینکه دشمن مالک اشتر نمی خواهد بلکه به دنبال ابوموسی اشعری هاست، افزود: دشمن می خواهد که ما بی خاصیت باشیم و به دنبال نماز و روزه و عبادت بی خاصیت است و وظیفه ما است که مراقب بوده و وارد جرگه دشمن نشویم و در مقابل آنها همه جا شور حسینی برپا کرده و با صدای بلند و رسا بگوییم “لبیک یا حسین(ع)” و “لبیک یا ابوالفضل(ع)” چرا که دشمن از این شعار دشمن شکن و مشت های گره کرده می ترسد.
حسن زاده با بیان اینکه کربلا و عاشورا درس مقاومت و ایستادگی است، تصریح کرد: مقاومت در برابر دشمن شرط حسینی بودن و حسینی شدن است.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه هزینه ایستادگی و مقاومت کمتر از هزینه سازش است، اظهار کرد: منافق از عربده کشی دشمن می ترسد ولی شعار ما همان شعار “هیهات من الذله” امام حسین(ع) است.
وی گفت: امام حسین(ع) و یارانش نیز در کربلا تحریم شدند ولی به جای التماس و مذاکره با دشمن، ایستادگی و مقاومت کرده و از حریم اسلام دفاع کردند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

امروز برای زنان ما زینب کبری و خاندان امام حسین (ع) الگوی حجاب و عفاف هستند

, امروز برای زنان ما زینب کبری و خاندان امام حسین (ع) الگوی حجاب و عفاف هستند, امروز برای زنان ما زینب کبری و خاندان امام حسین (ع) الگوی حجاب و عفاف هستند,

حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز ماکو با اشاره به عفاف و حجاب زنان اهل بیت (ع) در حادثه کربلا اظهار کرد: باید به زنان و مردان کربلا با دید دیگری نگریست چون نهضت عاشورا برای احیای ارزش‌های دینی بوده و در سایه آن، حجاب و عفاف زن مسلمان نیز جایگاه خود را یافت و در کربلا حضرت ابا عبدالله حسین (ع) و زینب کبری و دودمان رسالت، چه با سخنانشان، چه با نحوه عمل خویش، یادآور حجاب و عفاف بودند.

,

وی با اشاره به سخنان خداوند متعال خطاب به پیامبر اکرم (ع)، افزود: خداوند تبارک و تعالی می‌فرماید، ای پیامبر به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو چادر خود را بر خویش فرو افکنند و این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است.

,

امام جمعه ماکو تصریح کرد: امروز برای زنان ما زینب کبری و خاندان امام حسین (ع) الگوی حجاب و عفاف هستند و اهل بیت امام حسین(ع) در عین حال که در حماسه بزرگ کربلا مشارکت کرده و دین خود را به این رسالت بزرگ اجتماعی ادا کردند، حجاب و عفاف خود را نیز مراعات کردند و اسوه همگان شدند.

,

وی ضمن گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر به مهم‌ترین اهداف قیام حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) که امر به معروف و نهی از منکر بود اشاره و اظهار کرد: همانا من به منظور ایجاد اصلاح در میان امت جدم خارج شدم و در نظر دارم امر به معروف و نهی از منکر کنم، می‌خواهم مطابق سیره جدم رسول خدا و پدرم علی بن ابی طالب (ع) رفتار کنم.

,

هاشمی خاطرنشان کرد: متاسفانه اخیرا یک عده، شائبه‌ای را در اذهان عمومی مردم ایجاد کرده‌اند، مبنی بر اینکه امام جمعه از یک نامزد خاص انتخاباتی حمایت می‌کند در حالی که به هیچ وجه اینگونه نیست چون تمامی نامزدهایی که شورای نگهبان، صلاحیت آنها را تایید خواهد کرد مورد احترام هستند و وظیفه ما فقط این است که مردم را به حضور حداکثری دعوت و شاخصه‌ها و معیارهای نماینده‌ اصلح را برای مردم بازگو کنیم تا مردم فرد اصلح را به عنوان نماینده‌ خود انتخاب کنند.

,

حماسه عاشورا غیرمسلمان را نیز تحت تأثیر خود قرار داد

, حماسه عاشورا غیرمسلمان را نیز تحت تأثیر خود قرار داد, حماسه عاشورا غیرمسلمان را نیز تحت تأثیر خود قرار داد,

حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خوی، با اشاره به درسهای عاشورا، افشاگری علیه ظالمان و ستمگران، مقاومت در برابر ستمگران تا مرز شهادت، شهامت و شجاعت در میدان نبرد و عدم توجه به مصلحت اندیشان را از جمله درس‌های مهم حماسه عاشورا برشمرد.

,

وی بیان کرد: حماسه عاشورا غیرمسلمان را نیز تحت تأثیر خود قرار داد تا جایی که نوع شخصیت‌های برجسته علمی و سیاسی و رهبران انقلابی تحت تأثیر حماسه عاشورا قرار گرفتند.

,

امام جمعه خوی گفت: گاندی رهبر مردم هند می‌گوید، من برای مردم هند چیز تازه‌ای نیاوردم و تنها نتیجه ای که از مطالعات و تحقیقاتم درباره تاریخ زندگی قهرمانان کربلا به دست آورده بودم ارمغان ملت هند کردم و اگر بخواهیم هند را نجات بدهیم واجب است همان راهی را بپیماییم که حسین بن علی (ع) پیمود.

,

وی در ادامه افزود: یکی از موضوعاتی که بسیار سوال شده و بعضی جریان‌های معاند به صورت شبهه و ایراد مطرح می سازند و بعضاً در فضای مجازی از ناحیه تعدادی از مرتدین خارج نشین مورد تمسخر قرار می گیرد موضوع عزاداری‌های ماه محرم و شهدای کربلا است.

,

شکوری اظهار کرد: این در حالی است که در طول تاریخ، دشمنان اهل‌بیت و شیعه این همه علیه عزاداری‌ها موضع‌گیری کرده و در کشورهای مختلف به مقابله پرداخته‌اند دلیل بر نقش سرنوشت ساز عزاداری‌ها در بیداری انسانها علیه ستمگران بوده و است.

,

وی بیان کرد: یکی از علل اعتراض معاندین به عزاداری‌ها، محتوای کوبنده، بیدارگر و روشنگر آنها است چون در نوع عزاداری‌ها مواردی همچون ضرورت مبارزه با ظالم و ستمگر، وجوب حمایت از مظلوم در تمامی اعصار، تکرار شعار هیهات منا الذّله امام حسین(ع)، تطبیق مظالم و ستمگری‌های یزید به حاکمان ستمگر زمان و افشاء جنایات بنی امیه علیه خاندان پیامبر(ص) در کربلا مطرح است.

,

عرفان و هدف قیام امام حسین(ع) بر مردم تبیین شود/ گام سوم کاهش تعهدات برجام باید محکمتر برداشته شود/ رژیم اشغالگر صهیونیستی در حالت انتظار و ترس از واکنش حزب الله به سر میبرد

, عرفان و هدف قیام امام حسین(ع) بر مردم تبیین شود/ گام سوم کاهش تعهدات برجام باید محکمتر برداشته شود/ رژیم اشغالگر صهیونیستی در حالت انتظار و ترس از واکنش حزب الله به سر میبرد, عرفان و هدف قیام امام حسین(ع) بر مردم تبیین شود/ گام سوم کاهش تعهدات برجام باید محکمتر برداشته شود/ رژیم اشغالگر صهیونیستی در حالت انتظار و ترس از واکنش حزب الله به سر میبرد,

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به وقایع و اهداف عاشورا گفت: پیام عاشورا این است که هرجایی و مکانی حرکتی علیه دین صورت گیرد همان جا برای ما کربلا و روز عاشورا است و در برابر آن می ایستیم.

,
وی تصریح کرد: عاشورا فریاد بلند در برابر تحریف است، راه امام حسین راه عزت، سربلندی و آزادگی است.
,
وی اظهار کرد: نباید تنها به شور حسینی توجه کرد بلکه باید عرفان و هدف قیام برای مردم تبیین و بازگو شود.
,
امام جمعه پلدشت افزود: مراسم مداحی و ذکر مصیبتی که توسط ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) انجام می شود، یکی از ارکان هیئات مذهبی به حساب میآید که باید برنامه آنان در تراز آموزه های اسلامی بوده و از انحراف بدور باشد.
,
به گفته وی در طول سالهای اخیر، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارهای متعدد با مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) نگاه مهم و قابل ملاحظه ای را نسبت به مداحی و عزاداری و هیئت داری بیان داشته اند که توجه به این توصیه ها ، میتواند در تبدیل هیئات مذهبی به هیئت مطلوب موثر باشد.
,
طالبی با اشاره به برخی تذکرات و توصیه های رهبر معظم انقلاب به مداح ها گفت: مداح‌ها بدانند چه می‌خوانند، از تعابیر نامناسب و سبک استفاده نکنید، بازی کردن با مسئله‌ی مداحی سزاوار نیست، محبت اهل بیت(ع) مجوز گناه‌کردن نیست، پرهیز از دامن زدن به اختلافات فرق اسلامی، طرد مروجین اختلاف امت اسلام، پرهیز از مدح ها و تمجیدهای بی معنا، منبر مداحی نباید خالی از معارف اسلامی باشد، وقت مستمعین را تلف نکنید، پرهیز از بکارگیری آهنگهای نامناسب و سبک و  تمییز قائل شدن بین آهنگ شادی و عزا از توصیه های مقام معظم رهبری است.
,
وی با تاکید بر پیام های عاشورا برای مقاومت کنونی ملت مسلمان و عاشورایی ایران تصریح کرد: از دشمن ولو با عِدّه و عُدّه زیاد، نباید هراس داشت، رعب و ترس از خصائل منافقین و افراد سست ایمان است چنانچه شجاعت و شهامت جزء مختصات مومنین و شهادت طلبان است.
,
وی اظهار کرد: در مسیر مقاومت و نبرد با استکبار و مستکبرین، این پیام را باید به دشمن داد که از دادن جان و فرزند ابایی نداریم چرا که مرگ با عزت و شرف بر زندگی زیر بار زور و ذلت ارجحیت دارد.
,
خطیب نماز جمعه پلدشت با تاکید بر اینکه گام سومی که در کاهش تعهدات برجامی برداشته می شود باید محکمتر باشد، افزود: گام های گذشته اگر چه می توانست محکم تر از این برداشته شود، اما در همین حد نیز اراده ایران را در بر هم زدن تصور دشمنان که ایران به هر قیمتی حاضر به عبور از برجام نیست را اثبات کرد.
,
به گفته وی نباید دستگاه دیپلماسی ما به لبخندها و مذاکرات تلفنی و وعده های بی پایه غربی ها اعتماد کند و هرگونه قرار و توافق با آنها باید مکتوب ، تضمینی و قابل تحقق باشد.
,
طالبی گفت: اروپا باید به این باور برسد که اگر نتواند تعهدات خود را عملیاتی کند، ایران گام سوم در کاهش تعهدات برجامی را با قدرت اجرا خواهد کرد، استفاده از سانتریفیوژهای نسل ۶ و ۸ و عبور از حدود تحقیقاتی که برای آنها در برجام ذکر شده ، گزینه ای است که میتواند یکی از اقدامات ایران در گام سوم باشد و گزینه دیگر ، خروج سایت غنیسازی" فردو " از فاز تحقیقاتی و استفاده از آن در فاز صنعتی برای تولید اورانیوم است.
,
وی با اشاره به اقدامات روز یکشنبه حزب الله تصریح کرد: حزب الله لبنان روز یکشنبه طی یک حمله غافلگیرانه موشکی و در پاسخ به ترور ناجوانمردانه دو جوان رزمنده حزب الله در سوریه، یک خودرو نظامی رژیم صهیونیستی که در حال تردد در مسیر منتهی به پادگان "افیفیم "بود را با شلیک موشک ضد تانک منهدم کرد بطوری که بر اساس گزارشات منتشر شده کلیه سرنشینان مسلح این خودرو نظامی کشته و زخمی شدند.
,
وی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله تاکید کرده که زمان واکنش حزب الله نامشخص است و همین مسئله اسرائیل را در انتظاری کُشنده قرارداده است، اظهار کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی در حالت انتظار و ترس از واکنش حزب الله به سر میبرد، این انتظار تبدیل به یک سلاح مرگبار شده و خواب را از چشمان صهیونیستها ربوده است.
,
امام جمعه پلدشت افزود: همزمان با تشدید هراس در سرزمین های اشغالی از ترس حملات انصارالله، یکی از وزرای سابق دولت لبنان، اعلام کرده که آمریکا خواستار گفتگو با حزب الله و توقف حمله به اسرائیل در ازای توقف تحریم ها علیه حزب الله شده است اما حزب الله به این پیشنهاد جواب رد داده است.
,

مسئولان بدانند از این به بعد دم زدن از برجام برابر خواهد بود با سیلی محکم مردم ولایت مدار

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در خطبه های امروز نماز جمعه عموم نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی دعوت کرد و گفت:نعمات بهشتی که خداوند آن را به مؤمنان وعده داده است دائمی و همیشگی است و اما نعمات دنیوی فانی و ناپایدار است.

وی به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و این ایام را تسلیت گفت و بزرگترین هشدار و پیام عاشورا را شناخت استحاله فرهنگی و سیاسی جهان اسلام دانست و تصریح کرد: بایست به این بیاندیشیم که چگونه حرکت کنیم که شاهد عاشورایی دیگر نباشیم و خواص جامعه اسلامی هوشیار باشند که مسیر دین و دیانت عوض نشود،در این راه ،مقاومت بر حق یکی از مهمترین اصولی است که مؤمنان ولایی بایست در وجود خود تقویت نمایند.اگر بخواهیم در مقابل شمر زمانه ،آمریکای جهانخوار بایستیم بایست مقاومت را در خود تقویت نمائیم.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز کرد :مسئولین نظام بدانند که از این به بعد هرکس دَم از برجام بزند با برخورد تند مردم ولایی روبرو خواهند شد و سیلی سخت خواهند خورد چراکه مذاکره خط قرمز انقلاب است،ترامپ خیلی با یزید شباهت دارد چراکه فساد و دروغ پرورانی و شرابخانه سازی این شخص علنا مطابق با یزید ملعون است.

وی بیستم شهریور سالروز شهادت شهید محراب آیت الله مدنی را تسلیت گفت و افزود: وی نقشی اساسی در پدید آمدن نظام اسلامی داشت و زحمات فراوانی را برای پایداری انقلاب متحمل شدند.

وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند:" هیئت، کلاس درس است " بایست هیئات عزاداری جوانان را تشویق به نشستن پای منبر کنند و در کنار شور، شعور را پرورش دهند آنچنانکه آیت الله بهجت گفت بایست حسینی شویم نه هیئتی.

انتهای پیام/

,

مسئولان بدانند از این به بعد دم زدن از برجام برابر خواهد بود با سیلی محکم مردم ولایت مدار

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در خطبه های امروز نماز جمعه عموم نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی دعوت کرد و گفت:نعمات بهشتی که خداوند آن را به مؤمنان وعده داده است دائمی و همیشگی است و اما نعمات دنیوی فانی و ناپایدار است.

وی به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و این ایام را تسلیت گفت و بزرگترین هشدار و پیام عاشورا را شناخت استحاله فرهنگی و سیاسی جهان اسلام دانست و تصریح کرد: بایست به این بیاندیشیم که چگونه حرکت کنیم که شاهد عاشورایی دیگر نباشیم و خواص جامعه اسلامی هوشیار باشند که مسیر دین و دیانت عوض نشود،در این راه ،مقاومت بر حق یکی از مهمترین اصولی است که مؤمنان ولایی بایست در وجود خود تقویت نمایند.اگر بخواهیم در مقابل شمر زمانه ،آمریکای جهانخوار بایستیم بایست مقاومت را در خود تقویت نمائیم.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز کرد :مسئولین نظام بدانند که از این به بعد هرکس دَم از برجام بزند با برخورد تند مردم ولایی روبرو خواهند شد و سیلی سخت خواهند خورد چراکه مذاکره خط قرمز انقلاب است،ترامپ خیلی با یزید شباهت دارد چراکه فساد و دروغ پرورانی و شرابخانه سازی این شخص علنا مطابق با یزید ملعون است.

وی بیستم شهریور سالروز شهادت شهید محراب آیت الله مدنی را تسلیت گفت و افزود: وی نقشی اساسی در پدید آمدن نظام اسلامی داشت و زحمات فراوانی را برای پایداری انقلاب متحمل شدند.

وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند:" هیئت، کلاس درس است " بایست هیئات عزاداری جوانان را تشویق به نشستن پای منبر کنند و در کنار شور، شعور را پرورش دهند آنچنانکه آیت الله بهجت گفت بایست حسینی شویم نه هیئتی.

,

مسئولان بدانند از این به بعد دم زدن از برجام برابر خواهد بود با سیلی محکم مردم ولایت مدار

, مسئولان بدانند از این به بعد دم زدن از برجام برابر خواهد بود با سیلی محکم مردم ولایت مدار, مسئولان بدانند از این به بعد دم زدن از برجام برابر خواهد بود با سیلی محکم مردم ولایت مدار,

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در خطبه های امروز نماز جمعه عموم نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی دعوت کرد و گفت:نعمات بهشتی که خداوند آن را به مؤمنان وعده داده است دائمی و همیشگی است و اما نعمات دنیوی فانی و ناپایدار است.

,

وی به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و این ایام را تسلیت گفت و بزرگترین هشدار و پیام عاشورا را شناخت استحاله فرهنگی و سیاسی جهان اسلام دانست و تصریح کرد: بایست به این بیاندیشیم که چگونه حرکت کنیم که شاهد عاشورایی دیگر نباشیم و خواص جامعه اسلامی هوشیار باشند که مسیر دین و دیانت عوض نشود،در این راه ،مقاومت بر حق یکی از مهمترین اصولی است که مؤمنان ولایی بایست در وجود خود تقویت نمایند.اگر بخواهیم در مقابل شمر زمانه ،آمریکای جهانخوار بایستیم بایست مقاومت را در خود تقویت نمائیم.

,

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز کرد :مسئولین نظام بدانند که از این به بعد هرکس دَم از برجام بزند با برخورد تند مردم ولایی روبرو خواهند شد و سیلی سخت خواهند خورد چراکه مذاکره خط قرمز انقلاب است،ترامپ خیلی با یزید شباهت دارد چراکه فساد و دروغ پرورانی و شرابخانه سازی این شخص علنا مطابق با یزید ملعون است.

,

وی بیستم شهریور سالروز شهادت شهید محراب آیت الله مدنی را تسلیت گفت و افزود: وی نقشی اساسی در پدید آمدن نظام اسلامی داشت و زحمات فراوانی را برای پایداری انقلاب متحمل شدند.

,

وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند:" هیئت، کلاس درس است " بایست هیئات عزاداری جوانان را تشویق به نشستن پای منبر کنند و در کنار شور، شعور را پرورش دهند آنچنانکه آیت الله بهجت گفت بایست حسینی شویم نه هیئتی.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه