اخبار داغ

آن چه در خطبه های نمازجمعه استان مطرح شد

درخواست مذاکره بازی جدید اروپایی‌ها است/فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد بی در و پیکر است

درخواست مذاکره بازی جدید اروپایی‌ها است/فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد بی در و پیکر است
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

 

,

امام جمعه موقت یاسوج:درخواست مذاکره بازی جدید اروپایی‌ها است

, امام جمعه موقت یاسوج:درخواست مذاکره بازی جدید اروپایی‌ها است, امام جمعه موقت یاسوج:درخواست مذاکره بازی جدید اروپایی‌ها است,

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته شهر یاسوج، با اشاره به سالروز قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷ اظهار داشت: عده زیادی از مردم ایران در شهرهای مختلف توسط دژخمیان رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند. این قیام پیامدهای مهمی از جمله ایجاد تزلزل در رژیم پهلوی برای مقابله با قیام ملت ایران را به دنبال داشت.

, حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته شهر یاسوج، با اشاره به سالروز قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷ اظهار داشت: عده زیادی از مردم ایران در شهرهای مختلف توسط دژخمیان رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند. این قیام پیامدهای مهمی از جمله ایجاد تزلزل در رژیم پهلوی برای مقابله با قیام ملت ایران را به دنبال داشت.,

وی ادامه داد: پیامد بعدی قیام ۱۷ شهریور گسترش اعتراضات و راهپیمایی‌ها و هموارتر شدن روند سقوط رژیم پهلوی بود.

,

امام جمعه موقت یاسوج، به دیگر مناسبت شهریور ماه اشاره کرد و گفت: ۱۷ شهریور روز جهانی  مبارزه با بیسوادی است. بیسوادی به عنوان پدیده شوم، عامل عقب‌ماندگی و توسعه نیافتگی جوامع و ملت‌ها است و در مقابل، داشتن علم و دانش سبب رشد و توسعه  جامعه می‌شود، ضمن اینکه دین مبین اسلام بر علم‌آموزی و دانش‌اندوزی تاکید دارد.

, نیافتگی,

خاضع در بخش دیگری از سخنان خود، با تسلیت ایام ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: عاشورا عرصه تقابل اسلام و کفر است و باید زنده نگه داشته شود، پیام مهم عاشورا سازش نکردن و تسلیم نشدن در برابر دشمنان و ظالمان و نداشتن ترس و هراس از دشمن است.

,

وی با بیان اینکه عزت و سربلندی کنونی ملت ایران نتیجه مقاومت و پایداری در برابر نظام سلطه است، اظهار داشت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تجمع بزرگ هیات‌های مذهبی در خیابان جمهوری اسلامی شهر یاسوج ۱۰ صبح آغاز می‌شود که انتظار می‌رود مردم و هیات های مذهبی حضور گسترده در این دو مراسم داشته باشند.

,

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه بیان کرد: اول تا هفتم محرم هر سال به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده که هدف اصلی قیام امام حسین (ع) هم احیاء همین فریضه الهی بوده است.

,

خاضع تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها منحصر به عفاف و حجاب نیست، بلکه دیگر موارد را هم شامل می‌شود. به فرموده مقام معظم رهبری بزرگترین معروف، حفظ نظام اسلامی و بزرگترین منکر، تضعیف آن است.

,

خطیب موقت جمعه شهر یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله برجام گفت: اروپایی‌ها به هیچ کدام از تعهدات برجامی خود عمل نکرده‌اند و به تازگی درخواست مذاکره‌ داده‌اند که این بازی جدید آنها است و نباید فریب آنها را خورد. وزارت امور خارجه در این زمینه هشیار باشد چرا که نباید دوباره به اروپایی‌ها اعتماد کرد.

, برجامی,

وی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ایران برای کاهش تعهدات برجامی خود گام‌هایی برداشته و امروز گام سوم برداشته شده که جزئیات آن به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

, برجامی,

خاضع خاطرنشان کرد: اگر باز هم منافع ملت ایران تامین نشود و طرف‌های مذاکره ما در برجام عهدشکنی کنند، ایران گام‌های بعدی را محکم و استوارتر برمی‌دارد.

,

وی در پایان از اقدامات و برخوردهای اساسی قوه قضاییه با مفسدان تقدیر و تشکر کرد و گفت: جدیت قوه قضاییه در مبارزه با فساد، باعث ایجاد امیدواری و دلگرمی در مردم شده است.

, ایجاد,

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: مردم پشت قوه قضاییه هستند و رسانه‌ها هم قوه قضاییه را در ادامه این روند امیدبخش همراهی و حمایت کنند.

,

 

,

************************************

,

امام جمعه دهدشت: پیروی از مکتب عاشورا به ایران اسلامی عزت بخشید

, امام جمعه دهدشت: پیروی از مکتب عاشورا به ایران اسلامی عزت بخشید, امام جمعه دهدشت: پیروی از مکتب عاشورا به ایران اسلامی عزت بخشید, پیروی از مکتب عاشورا به ایران اسلامی عزت بخشید,

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر و زنده نگه داشتن سنت‌های الهی از اهداف قیام حضرت بود.

,

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: عدم شناخت اسلام، احکام اسلام و ارزش‌های دینی از عواملی بود که کفار به جنگ با امام حسین(ع) برخاستند.

,

وی با بیان اینکه امروز هم ندای فریادرسی در جهان اسلام به گوش می‌رسد،گفت: قیام امام خمینی(ره) پاسخ به ندای "هل من ناصر ینصرنی" حسین بود،شهیدان هم به این ندا لبیک گفتند.

, فریادرسی,

حسینی اضافه کرد: هر کس عاشورایی است باید از نظام ولایی دفاع کند خطرهای دنیاطلبی ، زراندوزی و پست طلبی وجود دارد که انسان در مقابل نظام و ولایت بایستد.

, هر کس,

خطیب نماز جمعه دهدشت ادامه داد: انسان‌هایی که اختلاس می‌کنند و بی‌عدالتی می‌کنند راه یزیدیان را ادامه می‌دهند.

,

حسینی گفت: ما در کشور مشکلات داریم اما ۴۰ سال در مقابل استکبار جهانی مقاومت داشتیم. برخی آدم‌ها اشکالات را منصفانه قضاوت نمی‌کنند.

,

وی با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی تأکید کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی با نظم و باشکوه برگزار شود.

حسینی تصریح کرد: امروز ملت ما بواسطه درسی که از عاشورا گرفتند عزت دارند.

, عاشورای,
,
,

وی در ادامه گفت: عظمت و شکوه آمریکا امروز زیر پای نظام اسلامی له شد و پهپاد فوق‌ پیشرفته او به راحتی به دست توانمند جوانان ایران ساقط شد استکبار از ترس اصابت موشک‌های ما فرار می‌کند.

,

************************************

,

امام جمعه قلعه رئیسی: فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد بی در و پیکر است/در خبر بهمئی با آبروی استان بازی شد

, امام جمعه قلعه رئیسی: فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد بی در و پیکر است/در خبر بهمئی با آبروی استان بازی شد, امام جمعه قلعه رئیسی: فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد بی در و پیکر است/در خبر بهمئی با آبروی استان بازی شد, فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد بی در و پیکر است/در خبر بهمئی با آبروی استان بازی شد,

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با بیان اینکه همه اعمال صالح و پاکی که انجام می دهیم و همه جنایت ها به عالم ملکوت اعلی می روند و یک صورت ملکوتی پیدا می کنند اظهار داشت: گاهی انسان یک عملی را برای خدا انجام می دهد و خالص، پنهان، بی ریا و ملائکه این عمل را بالا می برند و در علیین قرار می‌دهند و عمل ریاکار جایش در علیین نیست و جای عمل آلوده سجین است.

,

امام جمعه قلعه رئیسی به بایدها و نبایدها مداحی در هیات ها اشاره کرد که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان فرمودند از تعابیر نامناسب و سبک استفاده نکنند.

,

صلواتی با بیان اینکه در این ایام تلاش کنیم حسینی بمانیم یعنی بی تفاوت نباشیم تاکید کرد: حسینی بودن یعنی مثل اصحاب سیدالشهداء تا پای جان از امام زمان و حجت زمان و نائب امام زمان(عج) دفاع کنیم یعنی ذره ای از خط و مشی مسلم امام زمان(عج) فاصله نگیریم هرکس مسلم حسین (ع) را یاری کرد توانست در عاشورا نقش آفرینی کند و کنار امام حسین (ع) باشد امروز هرکس در مسیر ولایت فقیه باشد و مواضعش با ولی و نائب امام زمان(عج) تنظیم باشد فردا هم می تواند در رکاب مهدی فاطمه باشد.

,

خطیب جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: ممکن است عده ای حسینی شوند اما در طوفان امتحانات الهی دوام نیاورند خیلی ها بودند کنار پیامبر(ص) بودند اما بعد از پیامبر راه شیطان صفتان را رفتند و در مقابل علی (ع) ایستاند اما با گذشت زمان تغییر موضع دادن  و در مقابل علی ایستادند ودر کربلا فرزندش را شهید کردند.

,

وی افزود: بعضی ها با امام بودند اما بعد از ارتحال امام در مقابل خط امام و خلف صالح امام ایستادند ودر مقابل ولایت قد علم کردند و هیچ تضمینی نیست ما حسینی بمانیم راه این است در امورات مختلف زندگی سیاسی و فرهنگی و اجتماعی خط و مشی خود را با ولی زمان تنظیم کنند اشتباه مردم کوفه همین بود که با ولی زمانشان تنظیم نبودند.

,

صلواتی یادآور شد: این دو خط فکری حسین (ع) و یزید در طول زمان دارند یارگیری می کنند ما باید حسین زمان را بشناسیم و باید شمر زمان را شناخت و ما باید اهل امر به معروف و نهی از منکر باشیم و اگر به این فریضه عمل نکنیم بدها بر ما حاکم می شوند اینکه امروز ما گرفتار بلای مصیبت مفسدان اقتصادی و منفعت طلبان و بلای سلبریتی‌ها و آقازاده ها و مدیران بی انگیزه و بی خاصیت و ضعیف دچار هستیم بخاطر این است که به این فریضه عمل نکردیم.

,

امام جمعه قلعه رئیسی ادامه داد: یک اتفاقی در حادثه کربلا افتاد که باعث شد کربلا بوجود بیاید دشمن و معاویه اول با تبلیغات دروغ شخصیت علی را ترور کردند غدیر را به انحراف بردند اتهام ها به علی(ع) نسبت دادند بعد علی (ع) را شهید کردند با تبلیغات مسموم مردم را از امام حسن(ع) جدا کردند امام حسن(ع) تنها ماند بعد هم حسین (ع‌) را شهید کردند و در زمان این سه معصوم دشمن اول قداست شکنی نمود بعد  تبلیغات وسیعی و پرحجمی کرد افکار عمومی را به انحراف کشاند بعد کلام و گفتمان این سه امام را شهید کرد.

,

وی گفت: امروز دشمن همان حربه را به کار گرفته و گفتمان کلام ولی را شهید می کند و بعضی از خائنان داخلی هم در بعضی از امورات با دشمن همراهی می کنند و امروز هدف دشمن ولایت است و ولایت را می زند و در همه این سال ها دشمن به دنبال تضعیف گفتمان ولایت بود و متاسفانه عده ای هم در داخل حمایت می کنند و در جهت تشکیل پازل دشمن حرکت می کنند.

,

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری مسلم امام زمان این رهبر حکیم والهی با عقلانیت بر اساس فکر الهی، نبوی، علوی، فاطمی وحسینی می گوید ایستادگی و مقاومت کنید متٵسفانه یک نفری پیدا می شود می گوید اگر همیشه ایستاده باشیم کمر درد میگیریم و این حرف در جهت تضعیف گفتمان ولایت بود و امروز دشمن تلاش می کند اول گفتمان رهبر معظم انقلاب نادیده گرفته شود مسئولین باید در اظهار و نظرهایشان مواظب باشند.

,

خطیب جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه ما رئیس جمهور محترم را دعا می کنیم و نصیحت می کنیم مواظب باشید گفتمان رهبری را تضعیف نکنید و در بیان دیدگاهایتان با ولایت تنظیم باشید تاکید کرد: آنچه امروز مردم تحمل می کنند و مردم را به زحمت انداخت همین عدم تنظیم مواضع با ولایت بود و حق امام و شهیدان بر مسئولان این است که مواضع شان را با ولایت تنظیم کنند.

,

امام جمعه قلعه رئیسی به موضوع ازدواج در بهمئی اشاره و بیان کرد: کجا اسلام اجازه داد اسرار مردم را فاش کنیم و برویم در زندگی خصوصی مردم تحقیق و جستجو کنیم بعد امورات شخصی مردم را پخش کنیم این چه رسانه ای است که فقط زشت های را به نمایش می گذارد چرا رسانه‌ها در بعضی مسائل اتفاق افتاده در استان کر و گنگ و لال هستند و چرا بعضی از رسانه ها گرفتار سیاسی کاری ها، باند بازی هایی هستند اینها چطور می توانند آگاهی بخشی داشته باشند و مسئولان قضایی استان بدانند فضای رسانه ای استان آلوده است تخریب ها تضعیف و تحقیرها، تهمت ها، تهدیدها، تطمیع ها، بلای جان اطلاع رسانی در استان می باشند ، متولی چه کسی است.

,

وی با بیان اینکه چرا به راحتی آبروی خانواده ها و افراد و مسئولان ذبح می شود چرا برخورد نمی‌شود اظهار داشت: حقیقتا در بعضی از رسانه ها بعضی مسئولان و مردم امنیتی ندارند و حتما باید فضای رسانه ای استان مدیریت شود؛ نمی شود تحت نام مقدس خبرنگار و سایت رسانه  آبروی مردم، آبروی استان را به یغما برد، فضای مجازی استان رهاست، عده ای دارند به آبروی مردم و استان چوب حراج می زنند ... امروز از زندگی  شخصی مردم فیلم و عکس و صدا پخش کردن به مقدسات و ارزش ها و آرمان ها توهین نمودن از بزرگترین منکراتی هست که متأسفانه فضای مجازی و رسانه ها به آن آلوده هستند.

,

صلواتی ادامه داد: از رئیس کل دادگستری استان و اداره ارشاد اسلامی استان می‌خواهیم که فضای رسانه ای و فضای مجازی را مدیریت و کنترل کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه