اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت لرستان:

ثبت نام 5700 لرستانی در پیاده‌روی اربعین/ موکب‌های لرستان در عراق افزایش می‌یابد

ثبت نام 5700 لرستانی در پیاده‌روی اربعین/ موکب‌های لرستان در عراق افزایش می‌یابد
مدیرکل حج و زیارت استان لرستان گفت: تاکنون 5700 لرستانی برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده‎اند و پیش‌بینی می‌شود بیش از 60 هزار نفر از استان در این مراسم شرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: از اول شهریور ماه ثبت نام پیاده روی اربعین در سامانه سماح آغاز شده که افراد متقاضی با مراجعه به 40 دفتر خدماتی زیارتی که در استان در نظر گرفته شده با پرداخت 25 هزار تومان می‌توانند ثبت نام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه از اول محرم شرایط لازم برای اعزام زائران مهیا شده اما بیشترین حجم اعزام زائران در اواسط مهر ماه تا چند روز بعد از اربعین است افزود: موکب‌ها در کشور عراق از 17 تا 27 مهرماه فعال می‌شوند و ارائه خدمات و پذیرایی از زائران را انجام می‌دهند.

,

مدیرکل حج و زیارت استان لرستان عنوان کرد: سال گذشته از لرستان 9 موکب برای ارائه خدمات و پذیرایی از رائران برپا شد که امسال برنامه‌ریزی شده تا تعداد موکب‌های استان در عراق افزایش یابد.

,

وی بیان کرد: بیشترین زائران لرستانی از مرز مهران وارد کشور عراق می‌شوند اما با توجه به بازگشایی مرز خسروی، زائران شهرستان‌های شمالی استان لرستان می‌توانند از مرز خسروی اعزام شوند؛ زائرانی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را دارند حتما در سامانه ثبت نام کنند تا بتوانند از خدمات بیمه‌ای در کشور عراق استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه