اخبار داغ

برنامه ملی «نذر آب 2» در رامسر برگزار شد

خدمت رسانی کاروان سلامت مازندران به ۴۵۰۰ نفر در میرجاوه

خدمت رسانی کاروان سلامت مازندران به ۴۵۰۰ نفر در میرجاوه
رئیس جمعیت هلال احمر رامسر از ارائه خدمات متنوع پزشکی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی و جهادی به جامعه هدف در بخش ریگ ملک شهرستان میرجاوه در قالب کاروان نذر آب ۲ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاتف باقر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: کاروان ۷۵ نفره سلامت و جهادی و فرهنگی نذر آب ۲ استان همیشه مهربان مازندران که با بسته کاملی از خدمات تخصصی از ۶ الی ۹ شهریور در منطقه محروم ریگ ملک شهرستان میرجاوه استان سیستان و بلوچستان مستقر شد خدمات متنوعی را به جامعه هدف ارائه کرد.

وی خدمت رسانی پزشکان عمومی به ۲۶۰ نفر، متخصص اطفال به ۱۱۸۱ نفر، ارائه خدمات روانشناسی به ۳۵ نفر، خدمات دندانپزشکی به ۱۰۵۵ نفر و خدمات تخصصی زنان به ۴۵۹ نفر را از جمله خدمات کاروان سلامت هلال احمر استان مازندران به ساکنان خونگرم و صمیمی بخش ریگ ملک برشمرد و افزود: در همین راستا به ۱۸۲ نفر خدمات سونوگرافی، ۹۹ نفر نفر خدمات پرستاری، ۱۴۶۷ نفر خدمات دارویی ،۳۰ نفر خدمات آزمایش هایپوتیروئید و به ۱۸ نفر نیز خدمات پروتز دندان ارائه شد.

رئیس جمعیت هلال احمر رامسر با اعلام اینکه یک هزار 170 نفر از خدمات تیم اعزامی جوانان و ۴۵۰ نفر نیز از خدمات تیم آموزشی هلال احمر استان برخوردار شدند گفت: در مجموع بیش از ۴۵۰۰ نفر از خدمات کاروان نذرآب ۲ هلال احمراستان مازندران برخوردار شدند.

این مسئول گفت: تیم آموزشی جمعیت هلال احمر مازندران نیز با برنامه های مفصلی از جمله نمایش فیلم های آموزشی، اجرای مسابقات دونفره مباحث عملی، اجرای طرح از من بپرس، نمایش های خیابانی، توزیع بروشورهای اطلاع رسانی و آموزشی، برگزاری کلاسهای امداد و کمک اولیه، اجرای طرح قرائت پیام امدادی برنامه های موثری را به اجرا گذاشت که با استقبال ساکنان منطقه همراه بود.

باقرسلیمی ادامه داد: تیم سحر معاونت جوانان هلال احمر استان نیز با شعار «با جوانان سیستان و بلوچستان برای آینده ای روشن» با برقراری ایستگاه شادی و نشاط، توزیع بسته های فرهنگی و امدادی، برپایی ایستگاه مشاوره برای خانواده ها، ایستگاه استعداد یابی ، ایستگاه خلاقیت و ابتکار و نقاشی روی دیوار مدرسه خدمات متنوعی را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: تیم بسیج جهادی استان با مراجعه به ۲۲ روستای منطقه نسبت به استقرار تانکرآب ،لوله کشی و برق کشی مدارس ، نقاشی دیواری و رنگ آمیزی کلاسهای مدارس بخش ریگ ملک اقدام نمود و همچنین با خرید و نصب دو دستگاه کولر، درمانگاه ریگ ملک را تجهیز کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر رامسر در پایان یادآور شد: تهیه ۲۰ تانکر دو هزار لیتری و همچنین ۲۵ تانکر برای ۲۲ مدرسه و مرکز بهداشت و همچنین توزیع  ۵۱۷ تانکر اهدایی نذر آب ۱ که به منطقه ارسال شده بود از دیگر خدمات انجام شده کاروان سلامت هلال احمر مازندران بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه