اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه سیرجان:

اساس جلسات عزای حسینی شریعت و مسیر اهل بیت (ع) است/ با حمایت از ولی امر مسلمین حسرت قبول امان نامه بر دل دشمنان می ماند

اساس جلسات عزای حسینی شریعت و مسیر اهل بیت (ع) است/ با حمایت از ولی امر مسلمین حسرت قبول امان نامه بر دل دشمنان می ماند
نماینده ولی فقیه در سپاه سیرجان گفت: وظیفه خود می‌ دانیم با تأسی از علمدار کربلا، تا آخرین لحظه از پرچم حسینی محافظت کرده و حسرت قبول امان‌ نامه را بر دل دشمنان ولی فقیه بگذاریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده ولی فقیه در سپاه سیرجان درگفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار داشت: عاشورای بدون حماسه، عزت، تفکر، اندیشه، معرفت و امر به معروف و نهی از منکر نمایشی ناقص از این واقعه و انقلاب عظیم است از این رو ظیفه ما این است که در ماه محرم درس مهم و بزرگ امر به معروف و نهی از منکر را تبیین کرده و بستر مناسب را در جامعه به ویژه در بین جوانان ایجاد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: وظیفه خود می‌ دانیم با تأسی از علمدار کربلا، تا آخرین لحظه از پرچم حسینی محافظت کرده و حسرت قبول امان‌ نامه را بر دل دشمنان ولی فقیه بگذاریم و فریاد رسای «هیهات منّا الذله» را به گوش عالمیان رسانیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عنوان کرد: فضای جلسات اقامه عزای سیدالشهدا (ع) فضایی مقدس و مطهر است، فضای نزول ملائکه است، فضایی که موجب تطهیر قلوب و غبارروبی جان­ها از گَرد دنیا و معاصی می شود.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه سیرجان در خصوص برگزاری جلسات عزای امام حسین(ع) گفت: چهارچوب جلسات عزای حسینی، شریعت و مسیر اهل بیت (ع) است از این رو برخود لازم می‌ دانیم از هرگونه انحراف از این مسیر در شعر، سبک و سایر ابزارهای هنری جلوگیری کنیم.

,

وی در ادامه یادآور شد: اسلامِ امام حسین(ع)، اسلامِ سیاست و مجاهدت و اسلامِ جان دادن برای استقرار حکومت الهی است، مرام ما این است که ضمن پرهیز از ورود به دعواهای جناحی، سلیقه­ ای و توهین به افراد، با تبیین شاخصه ­های حرکت سیاسی امام حسین (ع) و استفاده از این مضامین در اشعار، بر بصیرت و شناخت مخاطبین افزوده و اذهان را برای تشخیص حق از باطل و تفکیک ایمان از نفاق هدایت کنیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین محمدی مطرح کرد: طلیعه نورحسینی در تمام دنیا قابل رؤیت است و امروز بیش از پیش حقیقت عاشورا و مکتب اهل‌بیت (ع) متجلی شده و جان‌ های تشنه را به سوی کربلا می‌ کشاند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه سیرجان ادامه داد: نهضت میلیونی زیارت اربعین حسینی و سانسورخبری غرب، نشان از این حقیقت دارد و اقدام به عزاداری ­های وهن ­آلود چون قمه‌زنی که اساسی در دین ندارد، زمینه کراهت و دوری قلب­ها را از نور سیدالشهدا (ع) فراهم می­ کند و این ظلمی نابخشودنی است.

,

وی در خاتمه تاکید کرد: ضمن برائت از عاملان اصلی و مزدوران انگلیسی، آن تعداد از محبین امام حسین(ع) را که از روی عدم آگاهی تحت تأثیر القائات شیطانی رسانه ه­ای معاند قرار گرفته‌اند، به هوشیاری و توجه به عواقب این عمل ناپسند دعوت می‌ کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه