اخبار داغ

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان خبر داد؛

آمادگی زنجانی‌ها برای ثبت "یوم‌العباس"

آمادگی زنجانی‌ها برای ثبت "یوم‌العباس"
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: با اقدامات انجام شده یوم‌العباس دیگری در روز هشتم محرم در زنجان ثبت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد غم‌پرور امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تمام اقدامات برای برگزاری یوم‌العباس زنجانی‌ها انجام شده و حسینیه اعظم زنجان در خدمت زائران خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان از اول محرم آغاز شده و تا 13 محرم در قالب برنامه عزاداری و سخنرانی برگزار می‌شود، افزود: همچنین روز تاسوعا مراسم شیرخوارگان حسینی در این مکان برگزار می شود.

,

رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه طبق سنوات گذشته حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان روز هشتم محرم از ساعت 15:30 از مقابل حسینیه اعظم برگزار می شود، بیان داشت: 4 هزار خادم حسینیه اعظم زنجان و خادمان ارگان ها و ادارات استانی آماده خدمات رسانی هستند تا با حضور پرشور مردم لبیک یا حسین دیگری ثبت شود.

,

غم پرور با اشاره به اقدامات انجام شده در مورد اسکان زائران، افزود: امسال مسئولان استان اقداماتی را انجام داده اند و هتل ها، مهمانسراها و مهمانپذیرها آماده خدمات رسانی به زائران حسینی هستند.

,

وی از فعالیت ستاد اسکان حسینیه اعظم زنجان خبرداد و گفت: در سال گذشته 7 هزار نفر شب اسکان داده شد و امسال بیش از سال گذشته ظرفیت ایجاد شده است.

,

این مسئول با بیان اینکه قطار عشق نیز روز یکشنبه ساعت 13 وارد زنجان می شود، افزود: در سال های گذشته نیز میزبان زائرانی از کشورهای عراق، کویت، لبنان، روسیه و آذربایجان بودیم.

,

رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان جمع نذورات جمع آوری شده در سال گذشته را 4.5 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:بیش از 7 هزار راس قربانی به حسینیه اعظم زنجان اهدا شد.

,

غم پرور با اشاره به اجرای موفق طرح نذر نیابتی در 5 سال اخیر، تصریح کرد: سال گذشته 500 راس احشام به صورت نیابتی قربانی شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه