اخبار داغ

خیریه ای برای تمام فصول؛

وقتی بازاریان قزوین آستین همت بالا می‌زنند

وقتی بازاریان قزوین آستین همت بالا می‌زنند
خیر قزوینی گفت: خدمت و کمک به مردم ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد، اما محورهای اساسی ما برای یاری مردم مستضعف ماه مبارک رمضان، اعیاد مذهبی، محرم، شروع مدارس و آغاز سال جدید است که به مراتب نام‌های خاصی برای برنامه‌های اجرایی توسط خیرین انتخاب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛میثم بابایی در گفت‌وگوبا  صبح قزوین درباره‌ی توزیع اقلام غذایی خشک در ایام محرم اظهار کرد: عشق به مردم ما را پای کار خیر آورد و شروع کار توزیع کالا غذایی و غیرغذایی به مردم نیازمند از سال 84نفر کلید خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: فعالیت کمک به مردم را دونفره آغاز کردیم و به لطف خدا هم‌اکنون شش نفر عضو ثابت و حدود 150 الی 200نفر خیر متغیر متناسب با مراسمات خاص داریم.

,

این خیر قزوینی اذعان کرد: خیریه‌ی کوچک ما با حضور بازاریان و عموم مردم در اعیاد و مراسمات برای همراهی به هم‌نوعان بی‌بضاعت، آستین‌هایشان را بالا می‌زند و با علاقه قلبی به مردم کمک می‌کند که نمونه‌ی کوچک آن توزیع اقلام غذایی اساسی و گوشت گرم در عید غدیر با عنوان طرح کرامت بود.

,

وی ادامه داد: کمک‌ها تنها در توزیع اقلام غذایی خلاصه نمی‌شود و ما صدای کمک خواستن مردم را در هر مسئله‌ای بشنویم به اندازه‌ی توان خود دست یاری را بسویشان دراز می‌کنیم.

,

این خیر قزوینی گفت: کمک‌هزینه‌ی جراحی، طرح توزیع لوازم‌التحریر اساسی، توزیع اقلام غذایی به روستاییان محروم، کمک به افراد تحت پوشش کمیته‌ی امداد و بهزیستی، حمایت از کودکان کار با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی و کمک به خانوداده‌ی افراد معتاد و ارجاع این افراد به کمپ‌ها از فعالیت‌های ما در سال‌های اخیر بوده‌است.

,

وی ابراز کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های خیرین پای کار، درنظر داریم تا نخبگان و محصلین ممتاز را که توانایی مالی برای شرکت در دانشگاه‌های معتبر ندارند، تحت پوشش خود قراردهیم و با این افراد قراردادی با مزمون اینکه بعد از کسب موفقیت شغلی، حمایت ما را با حمایت به دیگر نیازمندان جبران کنند، منعقد کنیم.

,

اموال خیرین برکت یافته است

, اموال خیرین برکت یافته است,

بابایی درباره‌ی توزیع اقلام غذایی در ایام محرم تصریح کرد: اقلام غذایی در اوایل کار به صورت پخش غذای گرم بین تمام مردم توزیع می‌شد که مشکلاتی مانند اسراف و ماندگاری کم داشت از سویی دیگر ممکن بود به دست مستضعفان نرسد به همین علت پخش اقلام خشک در ابتدا به صورت آزمایشی و با گذشت زمان جزو برنامه‌های عملی ما قرارگرفت.

,

وی بیان کرد: سبد اقلام غذایی خشک که چندسالی است با کمک خیرین تهیه می‌شود، شامل پنج قلم کالای اساسی مانند قند، شکر، رب، ماکارانی و روغن است که با توجه به شرایط بودجه امکان افزایش اقلام نیز وجود دارد.

,

این فروشنده‌ی خشکبار ادامه داد: خدمت و کمک به مردم ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد، اما محورهای اساسی ما برای یاری مردم مستضعف ماه مبارک رمضان، اعیاد مذهبی، محرم، شروع مدارس و آغاز سال جدید است که به مراتب نام‌های خاصی برای برنامه‌های اجرایی توسط خیرین انتخاب می‌شود.

,

وی افزود: حمایت محرومین و مستضفان هر سال پر رنگ‌تر از سال قبل اجرا می‌شود و حتی شاهد این بودیم که خیرینی که با ما همکاری داشتند پس از مدتی برای خود کانون خیریه‌ی کوچکی تشکیل دادند و بیش‌از پیش برای رضایت قلبی خود و لبخند نشاندن به لب مردم مشغول فعالیت شدند.

,

این خیر درپایان گفت: کمک به مردم در حد توان حتی ریالی از برکت اموال و سرمایه‌ی فروشگاه من کم نکرده‌است، چه بسزا این حمایت‌ها موجب برکت رزقم شده‌است و از خدا خواستارِ مال بیشتر برای کمک بیشتر هستم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه