اخبار داغ

روایتی از همدلی و همزبانی با مردم؛

گام های استوار بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی در روستای قیام +تصاویر

گام های استوار بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی در روستای قیام +تصاویر
در روزهای گرم و سوزان شهریورماه 98هنوز هستند بچه بسیجیانی که دل به کلام ولی خویش بسته و با حضور داوطلبانه در روستاهای محروم شهرستان لنده به عشق مردم به مردم خدمت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ی ؛،این روزها و در حالی که مردم جامعه از گرمای سوزان هوا و دمای بالای 40درجه سانتی گرادی فریاد می کنند هنوز هستند جوانان مخلص بسیجی که با شعار کار برای مردم منت ندارد بلکه یک وظیفه انسانی است به همنوعان خود در مناطق محروم شهرستان لنده حضور یافته و با برگزاری کلاس های آموزشی، ارائه بسته های مختلف داروئی، دامپزشکی و سم پاشی آغل های دام و سایر موارد به مردم روستای قیام خدمت رسانی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گروه جهادی بسیج سازندگی حوزه مقاومت ولی عصر(عج) و بسیج سازندگی ناحیه لنده با همکاری کارشناسان نظام مهندی کشاورزی، شبکه دامپزشکی شهرستان و پایگاه مقاومت روستای قیام به منظور کنترل و پیشگیری از امراز دام های سبک و سنگین این روستا و با هدف خدمت رسانی در بخش های مختلف در چند روز گذشته به ارائه خدمت به شهروندان این روستا پرداختند که در این چند روز خدمات ارزشمندی به روستائیان ارائه کردند.

,

مهمترین هدف از برگزاری این اردو ابتدا بالابردن سطح آگاهی دامداران در زمینه پیشگیری های لازم برای جلوگیری از شیوع بیماری های دامی در منطقه از طریق برگزاری کلاس های آموزشی و دوم  معاینه دام های موجود در روستا توسط دامپزشکان اعزامی و تجویز داروهای لازم جهت معالجه دام ها و ارائه گزارشات لازم به مراجع ذیربط  است.

,

در این اردوی جهادی به بیش از 30خانوار روستایی دارای دام های سبک و سنگین خدمات بهداشتی و اصول و روش های صحیح نگهداری و پیشگیری از بیماری ها نیز آموزش حضوری داده شد.

,

گفتنی است این گروه ضمن فعالیت های جهادی در این روستا قرار است در سایر روستاهای محروم شهرستان لنده با همکاری سایر ادارات خدمات رسانی نمایندو

,

 

,

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

,
 
,
 
,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,


انتهای پیام/
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه