اخبار داغ

خاطره‌ای از حجت الاسلام ناطق نوری؛

تلاش ملی‌گرایان برای انحراف جریان اعتصابات کارکنان شرکت نفت گچساران

تلاش ملی‌گرایان برای انحراف جریان اعتصابات کارکنان شرکت نفت گچساران
حجت‌الاسلام ناطق نوری در کتاب خاطرات خود که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده درباره تلاش نیروهای ملی به منظور منحرف کردن اعتصابات کارکنان شرکت نفت گچساران مطالبی را منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ حجت‌الاسلام ناطق نوری در کتاب خاطرات خود که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده درباره تلاش نیروهای ملی به منظور منحرف کردن اعتصابات کارکنان شرکت نفت می‌گوید: «در آن هیئتی که آقای هاشمی و بازرگان از طرف امام(ره) مامور شدند که به اعتصابات کارکنان نفت رسیدگی کنند، من هم به دستور شهید بهشتی به جنوب رفتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

به گچساران رفتیم. آقای بازرگان در آنجا یک سخنرانی کرد که سخنرانی خوبی نبود و اثر بدی روی مردم گذاشت. آقای هاشمی به من گفت شب را تو سخنرانی کن. لذا شب در مسجد گچساران سخنرانی مفصل و غرایی کردم و شبهاتی که آقای بازرگان ایجاد کرده بود پاسخ دادم.

,

در این سفر گاهی سرهنگ رحیمی زودتر به مقصد مورد نظر می‌رفت و اعلامیه‌های جبهه ملی را پخش می‌کرد. آنان می‌خواستند مسیر را منحرف کنند. بنابراین وقتی این حرکات را دیدم متوجه شدم چرا شهید بهشتی ما را برای اینکه مواظب این نوع حرکات باشیم فرستاده است.

,

از گچساران به شیراز رفتیم. آقای بازرگان در آنجا باز هم یک سخنرانی نامطلوبی کرد. آقای کیاوش که بغل دست من نشسته بود بلند شد تا داد بزند که این مطالب چیست که او می‌گوید؟ سپس آقای هاشمی سخنرانی کرد و پاسخ آقای بازرگان را داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه