اخبار داغ

انصاری‌فرد: از طریق اسپانسر پول طلبکاران را می‌دهیم/ مشکلی برای حضور در آسیا نداریم

انصاری‌فرد: از طریق اسپانسر پول طلبکاران را می‌دهیم/ مشکلی برای حضور در آسیا نداریم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از طریق اسپانسر پول طلبکاران پرداخت خواهد شد و مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان نخواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن انصاریفرد درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شکایت های باشگاه و دریافت مجوز حرفه ای برای شرکت در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: خدا را شکر مشکلات ما نسبت به باشگاه استقلال تهران کمتر است. با طلبکاران توافق کردیم. صورتجلسه هایی را با آنها امضا کردیم و به تایید فدراسیون فوتبال رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: فردا ساعت ۱۱ با آقای نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان جلسه داریم تا رقم دقیق بدهی های ما به دست بیاید.

,

وی درباره زمان پرسپولیس برای حل این مشکلات تاکید کرد: فکر می کنم تا انتهای هفته جاری وقت داریم.

,

انصاریفرد تصریح کرد: با طلبکاران توافق کردیم. مقداری خرده حساب داریم که فردا رقم باقیمانده از بدهی هایمان مشخص می شود. پولش را از طریق اسپانسر فراهم کردیم تا آن را پرداخت کنیم.

,

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره افراد حقیقی که از این باشگاه طلبکار هستند گفت: افراد مختلفی بودند که با آنها به توافق رسیدیم. نمی خواهیم از دوستانی که برای پرسپولیس زحمت کشیدند اسم ببرم. بحث اصلی ما صورت های مالی و حسابرسی باشگاه است که خوشبختانه آنها را حل کردیم. پیش نویس صورت وضعیت های مالی خود را داده ایم و امیدواریم مورد تایید AFC باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه