اخبار داغ

رئیس کمیساریای کودکان در انگلیس هشدار می‌دهد؛

آزادی عمل باندهای خلافکار در خیابان‌ها و پارک‌های انگلیس

آزادی عمل باندهای خلافکار در خیابان‌ها و پارک‌های انگلیس
آن لانگفیلد: "امروزه کودکان مرتب وحشت زده هستند. آنها به من از تعقیب شدن در خیابان، فیلمبرداری افراد غریبه از آنها، وحشت زدگی در مسیر آمدن به مدرسه و اجتناب از بیرون رفتن بعد از تاریکی هوا می گویند."
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ "آن لانگفیلد" رئیس کمیساریای کودکان در انگلیس از احزاب سیاسی خواست تا اقدامات جدی و قدرتمندی علیه خشونت ها و گروه های تبهکار انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گفته شبکه انگلیسی اسکای‌نیوز، وی طی انتشار بیانیه خود درباره کودکان پیشنهاد داد که باز بودن مدارس در عصرها و آخر هفته ها از اینکه کودکان در خیابان ها طعمه اعضای باندهای جنایتکار شوند، پیشگیری می کند.

, اسکای‌نیوز,

 

,

, ,

وی افزود که ارائه فعالیت هایی چون؛ اجرای نمایش، ورزش یا هنرهای دیگر به نفع جوانان و خانواده های آنها است. امنیت مدارس و محلات باید اولویت هر دولتی باشد و مدارس باید افسران پلیس مخصوص به خود را داشته باشند.

,

وی در مقدمه بیانیه خود گفت: "امروزه کودکان مرتب وحشت زده هستند. آنها به من از تعقیب شدن در خیابان، فیلمبرداری افراد غریبه از آنها، وحشت زدگی در مسیر آمدن به مدرسه و اجتناب از بیرون رفتن بعد از تاریکی هوا می گویند."

,

بیانیه وی خواستار حمایت سیاسی از 6 تعهد از جمله فعال و ایمن کردن کودکان در خیابان ها می شود و افزایش مشارکت جوانان در فعالیت های مدنی و اجتماعی و ارائه جایگزین به آنها به جای تلفن همراه را پیشنهاد می دهد.

,

 

,

, ,

لانگفیلد ادامه داد: "در بیشتر مناطق کشور، باندهای خلافکار به راحتی در خیابان ها و پارک ها فعالیت می کنند و فرزندان کم سن و سال را به دام می اندازند."

,

وی معتقد است که تمام مدارس به خاطر ارائه طیف وسیعی از فعالیت ها از ورزشی تا هنری باید شب ها، آخر هفته ها و کل تعطیلات مدارس باز بمانند. این اقدام، حمایتی با کیفیت از جوانان است. مزایای این رویکرد برای کودکان، خانواده ها و جوامع آنها گسترده خواهد بود.

,

وی افزود که این امر دسترسی به موضوعات برنامه های درسی فشرده دانشگاهی را گسترش می دهد، در زمینه مراقبت از کودکان به والدین کمک می کند و برای سلامت روان و مهارت های اجتماعی کودکان نیز مناسب است.

,

وی خواستار پیوستن افسران پلیس محله به مدارس شد.

,

 

,

, ,

این بیانیه وعده هایی برای حمایت بهتر از خانواده ها، مسکن مناسب، دسترسی سریع تر به خدمات بهداشت روان و نیز مشاوره در هر مدرسه و تأمین مالی نیازهای ویژه آموزشی را ارائه می دهد.

,

لانگفیلد با هشدار شدید به نمایندگان مجلس و اولویت های آنها گفت: "من به جای دغدغه مندی در مورد کودکان، صحبت های سیاسی زیادی درباره ملی شدن آب و کاهش مالیات و البته برگزیت شنیده ام."

,

وی اظهار داشت که جامعه باید به معنای واقعی از اینکه میلیون ها کودک انگلیسی جامعه شایسته و دلخواه خود را ندارند، شرمنده باشد.

,

یک بررسی در اواخر ماه گذشته نشان داد که یک چهارم از کودکان انگلیسی از زندگی خود راضی نیستند.

,

لانگفیلد هشدار داد که 1 میلیون کودک نیاز به حمایت روانی دارند، 120000 نفر بی خانمان و در اسکان موقت هستند و بیش از 50000 کودک از آموزش محروم بوده و 30000 نفر در باندهای خشن هستند.

,

 

,

, ,

مشاور "جودیت بلِیک" رئیس انجمن دولتی کودکان محلی و هیئت مدیره امور جوانان گفت که سال آینده 3.5 میلیارد پوند متعلق به شوراها است تا در امور جوانان فعالیت کنند.

,

وی افزود: "ما به سختی کوشیده ایم تا شوراها را با تقاضای بی سابقه حمایت از کودکان دارای نیازهای ویژه مواجه کنیم، بنابراین خوشحال هستیم که دولت گوش فرا می دهد و 700 میلیون پوند برای این خدمات در سال آتی فراهم آورده است."

,

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: "این اقدام، سنجشِ جامعه ای قدرتمند است که چگونه می تواند از آسیب پذیرترین افراد این کشور حمایت کند. ما برای بهبود نتایج و حمایت از افراد جوان به منظور غلبه بر چالش های خود، سرمایه گذاری هایی در آموزش و پرورش و خدمات کودکان انجام می دهیم."

,

وی افزود: "این سرمایه گذاری ها که شامل اقداماتی از سوی دولت برای بهداشت روانی کودکان است، این اطمینان را می دهد که دانش آموزان آموزش مناسبی دریافت کنند، با ریشه های اصلی جرم خشونت آمیز مقابله شود، با یادگیری زودهنگام در منزل از والدین حمایت شود و از کودکان دارای نیازهای ویژه آموزشی حمایت مناسب به عمل بیاید."

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه