اخبار داغ

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل:

اصلاح طلبان در مدیریت دولت و مجلس ناکارآمدی خود را اثبات کردند

اصلاح طلبان در مدیریت دولت و مجلس ناکارآمدی خود را اثبات کردند
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: اصلاح طلبان علیرغم سیطره چندین ساله بر دولت و مجلس، ناکارآمدی خود را اثبات کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میرفخرالدین زاهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: در طول دو دوره دولت تدبیر و امید که به طور کامل توسط اصلاح طلبان اداره می شود در سایه بی تدبیری ها ضربات سهمگینی بر پیکره برنامه ها و مدیریت کشور وارد شد که تبعات آن را در زندگی روزمره مردم شاهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان نمی توانند از دولت و سوءتدبیرهای آن خود را جدا کنند، افزود: اساس کابینه و بدنه دولت روحانی در دست اصلاح طلبان تندرویی است که در صورت رییس جمهور شدن موسوی و خاتمی نیز همان افراد در مناصب کلیدی قرار می گرفتند.

,

زاهد گفت: باورسوزی آفت بسیار بزرگی است که می تواند آینده ای نگران کننده ای برای یک نظام و ملت بوجود آورد و در سالهای اخیر غربگرایان با تفکر لیبرالی در همین راستا گام برداشته اند.

,

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: مردم ما در طول تاریخ از مقاطع بسیار سخت توانسته اند با استقامت و پایمردی و اتکای به نیروی ایمان عبور کنند و مشکلات مقطع کنونی نیز در حال سپری شدن است اما جریان اشرافی غربگرا در راستای آرمانهای بزرگ ملت، پرونده نامناسبی از خود برجای گذاشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه