اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

شناشاسایی 49 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل/کنترل نامحسوس ترافیک جاده ای تقویت می شود

شناشاسایی 49 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل/کنترل نامحسوس ترافیک جاده ای تقویت می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت : ۴۹ مورد نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان شناسایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،مسعود امامی یگانه صبح امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان اظهار داشت:به منظور نظارت و کنترل بیشتر بر جاده های مواصلاتی استان گشت های کنترل نامحسوس با همکاری دستگاه‌های اجرایی در سطح محورهای مواصلاتی استان تقویت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه شهریور ماه به خصوص ایام پایانی این ماه پیک مسافر و ورود گردشگران به استان است ، افزود : در محورهای که به نصب علائم راهنمایی و رانندگی و چراغ های روشنایی و نیز آشکار سازی سرعت گیرها نیاز است ، اقدامات لازم توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  انجام شود  و نیز همه دستگاه‌های امدادی از جمله هلال احمر و اورژانس حضور فعال  خواهند داشت تا بتوانیم با نظارت و کنترل مطلوب ترافیک جاده ای و مدیریت تردد ها ، تصادفات جاده‌ای را کاهش  دهیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: امیدواریم با رعایت سرعت مطمئنه در رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس شاهد تصادفات و سوانح رانندگی  در جاده ها نباشیم.
امامی یگانه در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: ۴۹ مورد نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان شناسایی شده است که ده مورد آن مرتفع شده و رفع موارد دیگر با اولویت در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

,
,
,

امامی به تغییرات جوی و احتمال بارش های رگباری و باران و کاهش محسوس دما در روزهای آتی نیز اشاره و به رانندگان توصیه کرد نکات ایمنی را رعایت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه