اخبار داغ

"تجاوز جنسی به ۴۵۰ کودک" توسط ۲ مرد آلمانی!

"تجاوز جنسی به ۴۵۰ کودک" توسط ۲ مرد آلمانی!
دو مرد آلمانی که بیش از ۲۰ سال در یک کمپ تفریحی در آلمان ۴۵۰ کودک را مورد آزار و اذیت جنسی قرارداده بودند، توسط قاضی فقط به ۱۳ و ۱۲ سال زندان محکوم شدند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ دو مرد آلمانی که بیش از 20 سال در یک اردوگاه در آلمان، صدها کودک را مورد آزار و اذیت جنسی قرارداده بودند، توسط قاضی به جمعاً 25 سال زندان محکوم شدند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این دو مرد به نام‌های "آندریاس" 56 ساله و "ماریو" 33 ساله روز پنجشنبه 5 سپتامبر توسط قاضی شهر "لوجه" به ترتیب به 13 و 12 سال زندان محکوم شده‌اند؛ این دو در بین سالهای 1998 تا 2018 تعداد 450 کودک را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده‌اند؛ قربانیان آنها خردسالان بین 3 تا 14 ساله بودند!
,
 
,
به نوشته گاردین، بیشتر این آزارهای جنسی در کمپی در شهر "لوجه" واقع در شمال آلمان صورت گرفته‌است؛  این کمپ محلی است که خانوادهها برای تعطیلات و تفریح به آنجا میرفتند؛ این کودکان با وعده دریافت لپ‌تاپ یا هدایای دیگر نظیر جلسات اسب‌سواری، فریب این دو کودک‌آزار را خورده بودند. 
,
 
,
این دو مرد از عمل وحشیانه‌ خود فیلم‌هایی را ضبط کرده بودند که مورد استناد مقام قضایی قرار گرفته‌ است؛ همچنین 33 شاهد متشکل از کودکان قربانی و خانواده‌های آنها، در دادگاه حاضر شده و علیه این دو متجاوز شهادت داده‌اند. 
,
 
,
بازپرسان احتمال می‌دهند که تعداد قربانیان این دو مرد ممکن است بیش از هزار نفر باشد و برخی هرگز موارد آزار را به پلیس گزارش نکرده‌اند؛ برخی رسانه‌ها از این پرونده به‌عنوان بزرگترین رسوایی جنسی در آلمان یاد کرده‌اند.
,
 
,
 
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه