اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

روحانیت جلودار مبارزه با مستکبران/ قیام 17 شهریور تجلی اراده پولادین ملت در برابر رژیم پهلوی بود

روحانیت جلودار مبارزه با مستکبران/ قیام 17 شهریور تجلی اراده پولادین ملت در برابر رژیم پهلوی بود
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت متدین و شریف ایران در 17 شهریور بر اساس تعهد دینی و اعتمادی که به عالمان دینی و امام راحل داشتند به میدان آمدند و با اراده پولادین خود سرنوشت رژیم پهلوی را عوض کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام امان الله علیمرادی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ با اشاره به نقش روحانیت در مبارزه با رژیم پهلوی اظهار کرد: نقش روحانیت همان نقشی است که اسلام و دین بر عهده آن ها گذاشته است و حفظ دینداری و اخلاق دینی توسط ائمه اطهار وشاگردان مکتب اهل بیت انجام می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: عالمان دینی به عنوان تربیت شدگان با واسطه اهل بیت وظیفه دارند که دین خدا را حفاظت و مراقبت کنند زندگی بشر در چارچوب مقررات دین اداره شود و در طول تاریخ این رسالت علما بوده است.

,

حجت الاسلام علیمرادی ایستادگی در برابر مستکبران را از باب نهی از منکر عنوان کرد و گفت: امام (ره) بر مبنای همان وظیفه ای که خدای متعال بر عهده عالمان دین گذاشته است از باب امر به معروف و نهی از منکر در برابر رژیم پهلوی ایستاد و سال های طولانی در این مسیر حرکت و شاگردان و پیروان زیادی تربیت کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: محمدرضا شاه توصیه های امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه نباید نوکر بیگانگان باشد و کشور ایران را دراختیار آن ها قرار دهد جدی نگرفت بنابراین امام بنا را بر این گذاشت که این رژیم باید نابود شود چرا که این رژیم حاضر نبود در چارچوب احکام دین عمل کند و به خواسته های مستکبران و دشمنان دین تن می داد.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری به تظاهرات بزرگ مردم در 17 شهریور 1357 اشاره کرد و گفت: ملت متدین و شریف ایران بر اساس تعهد دینی و اعتمادی که به عالمان دینی و امام راحل داشتند به میدان آمدند و این تظاهرات گسترده در راستای همین حقیقت است.

,

حجت الاسلام علیمرادی تصریح کرد: انقلاب ملت ایران صرفا یک انقلاب سیاسی، اقتصادی و جناحی نبود بلکه  ملت با انگیزه های دینی و به منظور حاکمیت دین انقلاب کردند و به خواست اسلام پشت سر امام(ره) قرار گرفتند.

,

وی تاکید کرد: درحال حاضر نیز روحانیت که جلودار حفاظت از دین و حاکمیت آن در روابط انسان ها است در برابر اراده زورگویان مستقیم ایستاده اند و مستکبران نقطه مقابل خود را عالمان دینی می بینند و تلاش می کنند جایگاه عالمان دینی را متزلزل کنند.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این انقلاب اسلامی را که ملت با انگیزه های دینی و رهبری عالمان دینی به وجو آوردند حدود 40 سال راه خود را ادامه داده است و هیچ زمانی دست از مبارزه با مستکبران برنمی دارد.

,

حجت الاسلام علیمرادی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران تا امروز پیشتاز ملت ها و جنبش های ضداستکباری بوده است و بر همین اساس مقاومت اسلامی در جهان شکل گرفت و این انقلاب در مرحله ای قرار دارد که شکستنی نیست.

,

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی قدرت شکستن اراده مستکبران را دارد، مطرح کرد: ایران با رهبری عالم دینی خود به سمت جهانی حرکت می کند که اراده مستکبران را نابود کرده و اراده اسلامی خود را بر آن ها مسلط  سازد تا زمینه سازی حکومت جهانی موعود به رهبری امام دوازدهم(عج) رقم بخورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه