اخبار داغ

بررسی عملکرد کشتی همدان در المپیاد استعدادهای برتر

بررسی عملکرد کشتی همدان در المپیاد استعدادهای برتر
دومین دوره مسابقات کشتی آزاد المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، دهه اول شهریورماه در همدان برگزار شد که علاوه بر میزبانی خوب همدان از مسابقات کشتی آزاد المپیاد استعدادهای برتر کشور، تیم کشتی آزاد همدان نیز عملکرد مناسبی در این مسابقات از خود به نمایش گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ دومین دوره مسابقات کشتی آزاد المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، دهه اول شهریورماه با حضور ۴۲۴ کشتی گیر از ۳۱ استان در قالب ۳۶ تیم به میزبانی سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

در پایان این مسابقات تیم مازندران به عنوان قهرمانی رسید و استان‌های لرستان و تهران دوم و سوم شدند.

,

تیم همدان در دوره نخست این مسابقات که در آذر ماه سال گذشته به میزبانی شهر قزوین برگزار شد با کسب ۷۰ امتیاز در جایگاه هشتم مسابقات ایستاده بود، اما امسال با ارائه عملکردی بهتر با کسب ۸۷ امتیاز و دو پله صعود در جدول رده بندی دومین دوره مسابقات کشتی آزاد المپیاد استعدادهای برتر کشور جایگاه ششم را به خود اختصاص داد.

,

درحالی که کشتی‌گیران همدانی در سال گذشته موفق به کسب یک مدال نقره و دو مدال برنز از نخستین دوره مسابقات شدند امسال علاوه بر کسب یک مدال طلا، ۲ مدال برنز نیز کسب کردند.

,

 

,

میزبانی از استعدادهای برتر کشتی مایه مباهات ورزش همدان شد

, میزبانی از استعدادهای برتر کشتی مایه مباهات ورزش همدان شد, میزبانی از استعدادهای برتر کشتی مایه مباهات ورزش همدان شد,

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان این که میزبانی از استعدادهای برتر کشتی کشور باعث مباهات و خرسندی ورزش همدان بود اظهار داشت: علاوه بر مسابقات کشتی آزاد همدان به شایستگی از مسابقات ۳ رشته ورزشی دیگر از المپیاد استعدادهای برتر کشور میزبانی کرد.

,

محسن جهانشیر افزود: هیئت کشتی استان همدان به خوبی از پس میزبانی مسابقات برآمد و ورزشکاران، مربیان و داوران حاضر در مسابقات با رضایت کامل همدان را ترک کردند.

,

وی عنوان کرد: علاوه بر زحمات هیئت‌های ورزشی استان که میزبانی از مسابقات را برعهده گرفتند، بی گمان این میزبانی شایسته در ظل مدیریت مدبرانه استاندار همدان، حمایت های بی‌دریغ نمایندگان محترم همدان در مجلس شورای اسلامی، اصحاب رسانه، کارکنان و معاونین اداره کل ورزش و جوانان به وجود آمد.

,

جهانشیر با اشاره به این که کشتی همدان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت تاکید کرد: به نطر می‌رسد کشتی همدان راه خود را پیدا کرده و باید در آینده‌ای نزدیک در انتظار شنیدن اخبار خوشی از کشتی باشیم.

,

 

,

رضایت فدراسیون از میزبانی همدان

, رضایت فدراسیون از میزبانی همدان, رضایت فدراسیون از میزبانی همدان,

رییس کمیته فنی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشتی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت:مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشتی که به میزبانی شهر همدان برگزار شد از سطح کیفی خوبی برخوردار بود.

,

علیرضا رضایی منش که در روزگار جوانی از کشی‌گیران صاحب نام کشتی استان همدان و کشور محسوب می‌شد افزود: هر چه به مراحل پایانی نزدیک‌تر می‌شدیم و کشتی‌گیران قوی تری در جدول مسابقات باقی می‌ماندند شاهد کشتی‌های بهتر و با کیفیت‌تری بودیم.

,

وی عنوان کرد: مربیانی که در رده‌های پایه فعالیت می‌کنند باید از سطح علمی بالاتری برخوردار باشند، اما متاسفانه در وزن کشتی مسابقات شاهد وزن کم کردن برخی کشتی‌گیران بودیم که در این رده سنی نباید اتفاق بیافتد. .

,

رضایی منش ضمن اشاره به میزبانی خوب هیئت کشتی استان همدان از دومین دوره مسابقات کشتی آزاد المپیاد استعدادهای برتر کشور بیان کرد: میزبانی خوب همدان بی‌تردید نظر نمایندگان فدراسیون کشتی را جلب کرد و از این پس میزبانی‌های مهمی به شهر همدان واگذار می‌شود.

,

مربی تیم ملی کشتی کشور بیان کرد: کشتی همدان با ریاست هیأت جدید قدم های خوبی برداشته و قطعاً آینده روشنی می‌تواند با برنامه ریزی مناسب در رده های پایه داشته باشد.

,

 

,

اولویت هیئت کشتی استان استعدادیابی است

, اولویت هیئت کشتی استان استعدادیابی است, اولویت هیئت کشتی استان استعدادیابی است,

رئیس هیئت کشتی استان همدان نیز در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر به میزبانی شهر همدان اظهار داشت: در این رقابت‌ها ۴۲۴ کشتی‌گیر از ۳۱ استان در قالب ۳۶ تیم حضور داشتند که در پایان تیم مازندران با ۱۷۱ امتیاز همانند سال گذشته به مقام قهرمانی دست یافت.

,

حمیدرضا یاری افزود: تیم‌های لرستان با ۱۶۹ امتیاز، تهران با ۱۱۹ امتیاز، توابع تهران با ۱۱۰ امتیاز، البرز با ۹۰ امتیاز و همدان با ۸۷ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا ششم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

,

وی با اشاره به این که در بخش انفرادی مسابقات کشتی‌گیران همدانی موفق به کسب ۳ مدال شدند گفت: در وزن ۵۲ کیلوگرم توسط امیر سیف فیض الهی به مدال طلا رسیدیم. در وزن ۶۲ کیلوگرم امیرحسین عظیمی و در وزن ۶۸ کیلوگرم هم عباس زندیه دو مدال برنز کسب کردند.

,

یاری در رابطه با میزبانی هیئت کشتی استان از این مسابقات عنوان کرد: عوامل هیئت کشتی استان همدان، اداره کل ورزش و جوانان با همکاری دانشگاه آزاد تلاش کردند بهترین امکانات را برای میهمانان فراهم کنند.

,

وی تاکید کرد: سرپرستان تیم‌های حاضر در مسابقات و نمایندگان فدراسیون و آموزش و پرورش از میزبانی همدان رضایت کامل داشتند و در نهایت فدراسیون نیز به هیئت کشتی استان همدان نمره قبولی داد.

,

رئیس هیئت کشتی استان با اشاره به این که کشتی همدان راه خود را پیدا کرده است گفت: نتایج به دست آمده در مسابقات اخیر و نیز این المپیاد نشان می‌دهد که کشتی استان همدان آینده روشنی دارد.

,

وی تاکید کرد: اولویت برنامه‌های هیئت توجه به امر استعدادیابی و تمرکز بر کشتی‌گیران رده‌های سنی استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه