اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی مطرح کرد؛

پیش‌بینی استقبال ۱۵ هزار نفر از کنگره شهدای استان مرکزی/ سردار سلامی سخنران کنگره

پیش‌بینی استقبال ۱۵ هزار نفر از کنگره شهدای استان مرکزی/ سردار سلامی سخنران کنگره
رئیس اجلاسیه اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: برای برگزاری اجلاسیه اصلی پیش بینی حضور جمعیت ۱۵هزار نفری را داریم که نیاز است هماهنگی های بیشتری با مجموعه استان مرکزی داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و رئیس اجلاسیه اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: اجلاسیه اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی نسبت به سایر اجلاسیه ها ویژگی های خاص دارد که به دلیل وجود این ویژگی ها اهمیت و حساسیت خاصی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

گلشن زاده اظهار کرد: برای برگزاری اجلاسیه اصلی پیش بینی حضور جمعیت ۱۵هزار نفری را داریم که نیاز است هماهنگی های بیشتری با مجموعه استان مرکزی داشته باشیم.

,

وی ادامه داد: مهمانان اجلاسیه اصلی در سه سطح خارج از کشور و کشوری، خانواده های معظم شهدا از سایر استان ها و شهرستان ها و مهمانان شهرستانی در نظر گرفته شده است.

,

رئیس اجلاسیه اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی بیان کرد: برای هر استان یک نماینده مشخص شده تا طبق سهمیه بندی در نظر گرفته شده برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.

,

گلشن زاده بیان کرد: از کلیه استانداران،فرماندهان و مدیران کشوری دعوت به عمل آمده تا در این رویداد مهم شرکت کنند.

,

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: ۵ کمیته پشتیبانی،روابط عمومی،فرهنگی،مدعوین و حمل و نقل برای اجلاسیه اصلی در نظر گرفته شده که به طور شبانه روز در حال برنامه ریزی برای این رویداد مهم هستند.

,

وی با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان مرکزی فرصتی ارزشمند برای مجموعه استان است ادامه داد: باید به نحو شایسته ای از این فرصت استفاده کنیم.

,

رئیس اجلاسیه اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی افزود: ‌به دلیل اهمیت کار باید جلسات به صورت هفتگی با معاونین استانداری و مدیران مربوطه برگزار شود تا کار به شکل دقیق تری انجام شود.

,

گلشن زاده خاطرنشان کرد: کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی روز پنجشنبه ۱۱ مهرماه با سخنرانی «سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی» و با حضور خانواده معظم شاهد، ایثارگران، جانبازان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

, .,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه