اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

امیدوارم شهر ایردموسی منطقه نمونه گردشگری شود/ ویژه خواری در اسلام جایی ندارد

امیدوارم شهر ایردموسی منطقه نمونه گردشگری شود/ ویژه خواری در اسلام جایی ندارد
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: شهر ایردموسی همانند سایر نقاط استان دارای ویژگی های خاصی است که امیدواریم به منطقه نمونه گردشگری تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما ، آیت الله سیدحسن عاملی در یادواره شهدای بخش سبلان سرعین که در شهر ایردموسی برگزار شد، اظهار داشت: شیعه حضرت علی (ع) بودن نباید تنها لقلقه زبان باشد و به ویژه خواری ها ها پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) همواره  پیشرفت مسلمین و شیعه را می خواهد، افزود:مسلمانان و به و ویژه شیعان باید همواره به پیشرفت فکر کنند و رونق تولید را به جای انبار کردن ثروت های خود در بانک ها برگزینند.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: وقتی اسلام به خطر می افتد شهدا به میدان می آیند، همانگونه که اگر با داعش در آن سوی مرزها مبازره نمی شد، در تهران به رقص می پرداختند.

,

وی تصریح کرد: ۵۰۰ سال سقوط  ایران حاصل نبود رهبریت صالح و ولی فقیه در کشور بود و در دوران حکومت پهلوی که امروز در صدد تطهیر آن در فضای مجازی هستند، خیانت های برزگ و کلیدی ترین نقاط ایرن به بیگانگان واگذار شد.

,

آیت الله عاملی با بیان اینکه باید تابلوی بَلْدَةٌ طَیِّبَةٌ وَرَبٌّ غَفُورٌ در جای جای استان نصب شود، اظهار داشت: شهر ایردموسی همانند سایر نقاط استان دارای ویژگی های خاصی است که امیدواریم به منطقه نمونه گردشگری تبدیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه