اخبار داغ

در جلسه ستاد کنگره شهدای استان مرکزی مطرح شد؛

تدارک ویژه برای انتقال پرچم حرم امام حسین(ع) به استان در راستای کنگره شهدا/ موکب‌‎ها در جهت کنگره شهدای استان خدمات‌رسانی می‌کنند

تدارک ویژه برای انتقال پرچم حرم امام حسین(ع) به استان در راستای کنگره شهدا/ موکب‌‎ها در جهت کنگره شهدای استان خدمات‌رسانی می‌کنند
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: برنامه ریزی های لازم برای استقرار موکب ها در سطح شهرستان ها و اراک انجام شده است که در روزهای آینده کاروان موکب ها در جهت کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی به مردم خدمات ارائه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در جلسه ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: برنامه فاخری برای آوردن پرچم متبرک امام حسین(ع) از کربلا ویژه کنگره شهدای استان در نظر گرفته شده که نیاز است عتبات عالیات برنامه ریزی های دقیقی برای این کار انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کریمی بیان کرد: تهیه مستند در این خصوص یک نیاز مهم است تا بتوان حس و حال معنوی برای انتقال پرچم را در سطح استان ایجاد کنیم.

,

وی ادامه داد: عتبات عالیات ظرفیت های بسیار مناسبی برای فضا سازی مردمی در راستای کنگره شهدای استان دارد که باید همه آنها پای کار بیایند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه موکب های استان مرکزی در همه صحنه های اخیر نقش موثری در مدیریت حوادث همچون سیل و زلزله داشته اند و وفاداری خودشان به انقلاب و مردم را ثابت کرده اند افزود: در رویداد کنگره شهدای استان موکب های استان باید پای کار بیایند.

,

کریمی اظهار کرد: از اجلاسیه اصلی کنگره تا اربعین حسینی حدود ده روز زمان است که باید در طی این روزها و حتی ده روز قبل از اجلاسیه اصلی یک فضای عمومی در استان ایجاد کنیم.

,

وی با اشاره به طرح نائب الشهید که چند سال است راه افتاده است بیان کرد: طرحی بسیار ارزشمند است و نیاز است تصاویر شهدا در اختیار همه زائرین قرار بگیرد تا امسال این طرح ویژه تر به یاد کنگره شهدای استان برگزار شود.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی:

, رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی:,

موکب ها در جهت کنگره شهدای استان خدمات رسانی می کنند

, موکب ها در جهت کنگره شهدای استان خدمات رسانی می کنند, موکب ها در جهت کنگره شهدای استان خدمات رسانی می کنند,

خلیل نجفی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: حقی که شهدای انقلاب اسلامی بر گردن ما دارند خیلی بزرگ است و لذا باید بیشتر برای شناساندن آنها و کار ارزشمند آنها به جامعه تلاش کنیم و یاد و خاطر آنها بیشتر در جامعه مورد توجه باشد.

,

نجفی بیان کرد: امروز امنیت و آسایشی که در کشور برقرار است مدیون خون و مجاهدت های شهدا است و لذا گرامیداشت و تجلیل از آنها وظیفه همگان است و برگزاری کنگره شهدای استان یک اقدامی ارزشمند و به موقع است.

,

وی ادامه داد: آوردن پرچم از کربلا به اجلاسیه اصلی اقدامی ارزشمند و معنوی است که برنامه ریزی های آن در حال انجام است و از کلیه ظرفیت ها برای اینکار استفاده می کنیم.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: برای تهیه مستند کلیه امکانات نجف و کربلا عتبات عالیات در اختیار کنگره قرار می گیرد تا بتوان این اتفاق معنوی بزرگ را به خوبی به نمایش بگذاریم.

,

نجفی یادآورد شد: برنامه ریزی های لازم برای استقرار موکب ها در سطح شهرستان ها و اراک انجام شده که در روزهای آینده کاروان موکب ها در جهت کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی به مردم خدمات ارائه می دهند.

,

وی اضافه کرد: بسیاری از موکب ها که خیر محور هستند آمادگی این را دارند که برای برگزاری کنگره زودتر در سطح شهر مستقر شوند و برنامه ریزی های لازم برای اینکار انجام شده است.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: هم اکنون برنامه ریزی لازم برای استقرار ۵ موکب در سطح شهر اراک انجام شده و باقی موکب ها هم در حال انجام است که بتوانیم از این فرصت ارزشمند به نحو خوبی استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه