اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

53 درصد اعتبارات شهرستان بروجرد تخصیص داده شد

53 درصد اعتبارات شهرستان بروجرد تخصیص داده شد
فرماندار بروجرد گفت: 53 درصد اعتبارات شهرستان بروجرد در بخش های مختلف تخصیص داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک عبدالرحیم رحیمی ظهرامروز در جلسه ستاد مدیریت بحران که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: از اعتبارات در نظر گرفته شده، تاکنون 53 درصد اعتبارات شهرستان بروجرد تخصیص داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

 

,

وی با اشاره به مدیریت بحران اضافه کرد: در مدیرت بحران برای هر اداره یک وظیفه تعیین و مشخص شده و ضروری است تا در بحران ها از همه امکانات دولتی و غیر دولتی در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گیرد تا بتوان در راستای رفع مشکلات اقداماتی را انجام داد.

,

 

,

رحیمی تصریح کرد: سیل امسال یک تجربه بود و باید از آن درس بگیریم و هر جایی که مشکلی وجود دارد قبل از بروز مشکل، نواقص برطرف شود.

,

 

,

در ادامه مسعود فلاح معاون فرماندار بروجرد گفت: قبل از وقوع سیل امسال اطلاع رسانی های لازم صورت گرفت اما به دلیل عدم زیر ساخت های مناسب مشکلاتی رخ داد.

,

 

,

وی اضافه کرد: پنج ماه از سیل می گذرد اما بجز چند کار، اقدامی اساسی صورت نگرفته و این در حالیست که طبق اعلام سازمان هواشناسی امسال پاییز پر بارشی در پیش رو خواهیم داشت.

,

 

,

امین گودرزی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد افزود: سیل امسال 22 میلیارد تومان به زیرساخت ها خسارت وارد کرد که تاکنون یک میلیارد تومان برای ابنیه فنی اختصاص داده شده است.

,

 

,

عزت اله نباتی رئیس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: 62 میلیارد تومان برآورد خسارت در بخش کشاورزی بروجرد صورت گرفته که نیمی از خسارتها در بخش زراعت بوده و در این راستا 2103 پرونده تشکیل شده است.

,

 

,

وی اضافه کرد: تاکنون در 137 روستایی که در سیل خسارت دیده اند، 253 میلیون تومان هزینه شده و 890 میلیون تومان به کشاورزان، خسارت وارد شده است.

,

 

,

علی محمدی مدیر امور آب منطقه ای بروجرد اضافه کرد: در راستای امور آب یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای بروجرد مصوب شده است.

,

 

,

احمدی دبیر ستاد معین در بروجرد اظهار داشت: بعد از سیل فروردین ماه امسال 1400 منزل مسکونی که آسیب دیده بودند شناسایی شدند و تاکنون 180 فقره تسهیلات برای بازساری و مرمت پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه