اخبار داغ

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج:

جوانان بسیجی موازنه جریان ضدانقلاب را در فضای مجازی به هم زده‌اند

جوانان بسیجی موازنه جریان ضدانقلاب را در فضای مجازی به هم زده‌اند
رییس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: جوانان بسیجی موازنه جریان ضدانقلاب در فضای مجازی را به هم زده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، مسلم معین ظهر امروز یکشنبه در نشست با فعالان فضای مجازی استان کرمانشاه اظهار داشت: در ابتدا مفهوم غلطی از فضای مجازی در ذهن‌ها وجود داشت و در تمام سیاست‌گذاری‌ها و لایه‌های مختلف آن از گذشته تا به امروز در کشور ما همواره یک تقلیل مفهومی در این حوزه شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: عده‌ای که با این فضا آشنایی داشتند و اهمیت موضوع را می‌دانستند از این غفلت‌ها استفاده کردند و برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های خودشان را پیش بردند.

,

معین ادامه داد: آنها در واقع آن گونه که خواستند زیست بوم فضای مجازی کشور را مهندسی کردند و برنامه‌ریزی ها و سیاستگذاری‌های خودشان را پیش بردند.

,

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: واقعیت این است که در شرایط فعلی کشور در حوزه فضای مجازی همگام با دنیا پیش نمی‌رویم.

,

وی تصریح کرد: در سیاستگذاری‌های حوزه زیرساخت در کشور ما که عموماً هم در اختیار دولت بوده برای اجرای قوانین این حوزه حتی آن قوانین و قواعدی که در دنیا برای فضای مجازی به عنوان پایه‌ای ترین قوانین پذیرفته شده است، نه تنها هیچ اراده‌ای دیده نمی‌شود، بلکه کاملاً مغایر با این موضوع است.

,

, ,

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه این فضاها در کشور مورد توجه قرار نمی‌گیرد، گفت: در کشور ما اساساً به دنبال پایه‌ای ترین حقوق مردم در حوزه فضای مجازی نیستند.

,

این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان با مدل‌های مواجهه هوشمند مقابل ما قرار گرفته‌اند ما نیز باید حضوری هوشمندانه در فضای مجازی داشته باشیم.

,

معین حضور کنونی جوانان انقلابی در فضای مجازی و جریان سازی هایی که از این طریق صورت می‌گیرد را مطلوب ارزیابی کرد.

,

وی از تغییر معادلات در حوزه فضای مجازی با ورود جوانان انقلابی خبر داد و گفت: از سال ۹۷ که شبکه مردمی بسیج روی کار آمده مانع از اثرگذاری جریان مقابل شده است.

,

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج تاکید کرد: در حال حاضر با ورود این جوانان انقلابی به عرصه فضای مجازی و جریان سازی هایی که صورت گرفته موازنه جریان ضد انقلاب به هم خورده است.

,

این مسئول با اشاره به حملات دشمن در حوزه فضای مجازی گفت: از جمله روایاتی که به خوبی در فضای مجازی منعکس شد و تأثیرات خوبی روی ذهن مردم گذاشت می‌توان به کمک‌های گروه‌های جهادی در جریان زلزله و سیل اشاره کرد.

,

وی بر تقویت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: هم اکنون قدرت دفاعی در منطقه حرف اول را می‌زند، لذا باید در حوزه فضای مجازی نیز باید به همین طریق پیش رویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه