اخبار داغ

تحلیگر مسائل سیاسی هرمزگان:

پایه های رژیم شاهنشاهی در قیام17 شهریور به لرزه درآمد

پایه های رژیم شاهنشاهی در قیام17 شهریور به لرزه درآمد
تحلیگر مسائل سیاسی هرمزگان گفت: قیام 17 شهریور 1357 آنچنان طوفانی شد تا جایی که پایه های رژیم شاهنشاهی را به لرزه درآورد و حامیان داخلی و خارجی آن حیران و سرگردان و ناامید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرج زاده، تحلیگر مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: روز 17شهریور سال 1357 در تاریخ جمهوری اسلامی بعنوان جمعه سیاه بریا همیشه ثبت گردید برای اینکه در این روز مردم تهران که از ظلم رژیم شاهنشاهی به ستوه آمده بودند در تظاهرات مردمی بزرگی شرکت کرده بودند و برعلیه ظلم و فساد محمدرضا پهلوی که شاه و حاکم آن روز ایران بود شعارهای انقلابی سردادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

 

,

تحلیگر مسائل سیاسی هرمزگان افزود: رژیم سفاک شاهنشاهی که موقعیت و سلطنت خود را در معرض خطر و سقوط می دیدند دست به کشتار بی رحمانه زدند بطوریکه میدان ژاله آن روز را تبدیل به میدان خون نمودند و قریب به چهار هزارنفر از آزادیخواهان را به خاک و خون کشیدند.

,

 

,

فرج زاده ادامه داد: شاه بیچاره تصور می کرد که با این کشتار در دل مردم ترس ایجاد کرده و انقلاب ملت بزرگ ایران خاموش خواهد شد اما غافل از آن بود که این نهضت رهبری دارد شجاع و بیدار و دوراندیش به نام حضرت امام خمینی(ره) که سکاندار حرکت انقلابی مردم مسلمان ایران را در دست داشت.

,

وی اضافه کرد: امامی که کلامش و حرکتش و فرمانش ریشه در کربلا و عاشورا داشت و این راه با حضور زن و مرد پیرو جوان، همه و همه آنچنان طوفانی شد تا جایی که پایه های رژیم شاهنشاهی را به لرزه درآورد و حامیان داخلی و خارجی آن حیران و سرگردان و ناامید کرد تا در کنار هزاران اتفاق کوچک و بزرگ که هرکدام نقشی در ثمر رساندن انقلاب اسلامی داشتند.

,

 

,

تحلیگر مسائل سیاسی هرمزگان تصریح کرد: در روز 22بهمن سال 57 انقلاب اسلامی ایران به رهبری زعیم عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و به 2500 سال ظلم و جور و ستم شاهنشاهی در ایران پایان داد و امروز این انقلاب به رهبری مرجع بزرگ عالم اسلام حضرت امام خامنه ای بالنده تر از گذشته و با قدرت در برابر ابرقدرتها قدرتمندانه ایستاده است و انقلاب اسلامی جهانی شده و امید مستضعفان عالم را زنده کرده و دشمنان را زمین گیر و ان شاالله سرازیر و نابود نموده است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: خون شهیدان می جوشد و این جوشش پیروزی حق را تثبیت و نابودی باطل را حتمی می کند روحشان شاد و یادشان گرامی و پررهرو باد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه