اخبار داغ

مسئول گروه جهادی شهید "حجت اسدی" اعلام کرد

توزیع خدمات دارویی رایگان به مردم مناطق محروم الموت‌غربی

توزیع خدمات دارویی رایگان به مردم مناطق محروم الموت‌غربی
مسئول گروه جهادی شهید حجت اسدی گفت: توزیع خدمات دارویی رایگان به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال بین مردم محروم روستاهای الموت غربی از جمله اقدامات انجام شده در دهمین اردوی جهادی گروه شهید حجت اسدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به برگزاری اردوی جهادی شهید حجت اسدی در روستاهای الموت غربی اظهار کرد: هر سال دو اردوی تابستانه و نوروزی توسط گروه جهادی شهید حجت اسدی در مناطق محروم استان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: در طول سال روستاهای محروم شناسایی شده و در ادامه تیم‌هایی جهت اعزام و خدمات رسانی به مردم نیازمند این مناطق تشکیل می‌شوند و برای این منظور دارو و اقلام فرهنگی نیز تهیه می‌شود.

,

مسئول گروه جهادی شهید "حجت اسدی" تصریح کرد: تابستان امسال نیز با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده اردوی سه روزه از تاریخ 14 تا 16 شهریورماه در سه روستای خوشرود، گشنه رود و کاکوهستان الموت غربی با حضور تیمی متشکل از یک ماما، یک پزشک، یک مشاوره روانشناس، دو پرستار و 4همکار فرهنگی برگزار شد.

,

وی عنوان کرد: در این روستاها طی سه روز بالغ بر 200مورد ویزیت پزشکی، بیش از 50مورد مشاوره مامایی، زنان و زایمان، حدود 300مورد تزریقات و پانسمان رایگان و بیش از 50مورد خدمات مشاوره تحصیلی، خانواده، ازدواج و مسائل تربیتی انجام شد.

,

 

,

محمدبیگی بیان کرد: ارائه و توزیع خدمات دارویی رایگان به ارزش 100میلیون ریال بین مردم این روستاها توسط واحد سیار داروخانه اردوی جهادی شهید "حجت اسدی" از دیگر اقدامات انجام شده است.

,

وی در ادامه گفت: روستاهای الموت غربی با توجه به صعب‌العبور بودن، عدم دسترسی به شهر، دوری راه و سختی رفت و آمد و کمبود امکانات به شدت نیازمند خدمات مشاوره‌ای روانشناسی و خدمات پزشکی هستند.

,

, ,

مسئول گروه جهادی شهید حجت اسدی عنوان کرد: جمعیت کودکان در این مناطق کم و جمعیت کهنسال بالاست؛ از این رو نیازمند رسیدگی ویژه و دسترسی به پزشک و روانشناس هستند.

,

وی تاکید کرد: عدم دسترسی به امکانات موجب شده تا مردم نیازهای مشاوره‌ای داشته باشند که این امر قطعا حضور بیشتر مسئولان سلامت روان در منطقه را می‌طلبد.

,

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین عنوان کرد: در این روستاها که پزشک مستقر ندارند مردم به شدت از حضور تیم سلامت و تیم فرهنگی استقبال کردند که در این دوره بیشترین تمرکز بر روی بحث سلامت بود.

,

 

,

وی بیان کرد: از اسفند سال 94 تاکنون 9اردوی بزرگ جهادی توسط گروه شهید "حجت اسدی" انجام شده و این دهمین اردویی بود که همزمان با ایام محرم برگزار شد.

,

این مسئول در پایان کرد: اعضای گروه بدون دریافت هزینه ای و به صورت شخصی وارد کار می‌شوند و معمولا کمک‌ها توسط خیرین و نهادهای مردمی و برخی نهادهای انقلابی همچون بسیج دانشجویی و بنیاد عفاف و حجاب استان انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه