اخبار داغ

«پرنده سیاه» دیده شد/ سوزان ساراندون از سختی‌های نامزدی اسکار گفت

«پرنده سیاه» دیده شد/ سوزان ساراندون از سختی‌های نامزدی اسکار گفت
«پرنده سیاه» با بازی سوزان ساراندون و کیت وینسلت در جشنواره فیلم تورنتو که از جمعه شب کارش را شروع کرد، دیده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هالیوود ریپورتر، سوزان ساراندون از بازیگران فیلم «پرنده سیاه» یا «بلک برد» ساخته راجر میشل با شرکت در کنفرانس مطبوعاتی فیلم در جشنواره فیلم تورنتو که از ۵ سپتامبر برابر با ۱۵ شهریور ماه آغاز به کار کرده است به دفاع از بیمارانی برخاست که به دلیل بیماری‌های لاعلاج قصد پایان دادن به زندگی خود را با کمک پزشکان دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در جدیدترین نقش‌آفرینی‌اش در «پرنده سیاه» در نقش مادر بیماری به انتهای خط رسیده، بازی کرده است که قصد دارد با خانواده‌اش خداحافظی کند.

,

بازیگر برنده اسکار در این نشست خبری گفت مه معتقد است همه این حق را دارند که بتوانند با کمک پزشکان و خانواده به زندگی خود خاتمه دهند بدون اینکه کسی متهم به قتل شود.

,

وی افزود: فرد بیمار باید بتواند در کنار خانواده‌اش با آرامش زندگی‌اش را تمام کند. این یک انتخاب فردی است.

,

ساراندون افزود: پزشکان خصوصی و استفاده از آنها برای پایان دادن به زندگی همیشه در دسترس ثروتمندان بوده است و باید این امکان برای افرادی عادی هم باشد تا در صورتی که بیماری‌شان به نقطه تحمل ناپذیری رسیده است بتوانند با عزت و بدون درد به زندگی شأن خاتمه دهند.

,

وی افزود: وقتی ثروتمند هستید پزشک همیشه در دسترس است و با بالا بردن میزان مورفین درد شما را کاهش می‌دهد، این تازگی ندارد.

,

این بازیگر در عین دفاع از این حق برای کسانی که می‌خواهند از آن استفاده کنند، تاکید کرد در زندگی واقعی قادر نیست از فرزندانش خداحافظی کند.

,

وی گفت: نمی‌توانم این کار را انجام دهم. شخصاً حتی بعد از یک میلیون سال نمی‌توانم این کار را بکنم. حتی با دانستن اینکه در آینده چه مشکلاتی خواهم داشت، نمی‌توانم فرزندانم را ترک کنم.

,

فیلم «پرنده سیاه» در شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم سن‌سباستین از ۲۰ سپتامبر به عنوان افتتاحیه به نمایش درمی‌آید. این فیلم در فستیوال لندن هم دیده می‌شود.

,

احتمالاً این فیلم برای ساراندون ششمین نامزدی اسکار را به همراه خواهد داشت. او برای بازی در فیلم «راه رفتن مرد مرده» ساخته تیم رابینز در سال ۱۹۹۵ که در آن در کنار شأن پن بازی کرد، جایزه اسکار را برد.

,

با این حال وی در همین نشست مطبوعاتی یادآوری کرد که کسب اسکار پرهزینه و بسیار رقابتی است و می‌داند موفقیت سخت‌تر از همیشه به دست می‌آید.

,

وی افزود: باید کار زیادی کرده باشی، پول زیادی خرج کنی و یک کمپین ۶ ماهه را شروع کنی تا بتوانی نامزدی اسکار را کسب کنی. همه چیز واقعاً عوض شده. باید همه جور فشار به خودت بیاوری تا در دنیایی که هاروی واینستین‌ها دارند به آن فشار می‌آورند یک فیلم بگیری.

,

چهل و چهارمین دوره جشنواره تورنتو از ۵ تا ۱۵ سپتامبر (۱۴ تا ۲۴ شهریور) برگزار می‌شود.

,

 

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه