اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

41 هکتار از شهرک صنعتی بردسکن به شهرستان خلیل آباد واگذار می شود

41 هکتار از شهرک صنعتی بردسکن به شهرستان خلیل آباد واگذار می شود
فرماندار خلیل آباد گفت: خلیل آباد سهمی از شهرک صنعتی بردسکن نداشت و با مصوبه ای که با نظر استاندار خراسان رضوی مطرح و امضاء شد، ۴۱ هکتار از شهرک صنعتی بردسکن به شهرستان خلیل آباد واگذار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور ظهر امروز در نشست رفع موانع تولید شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: بعد از تبیین مثلث توسعه فرهنگی اقتصادی و سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان و تعین معین های اقتصادی برنامه ریزی هایی برای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال و استفاده از فرصت های اشتغال در مجموعه شهرستان در دستگاه های مرتبط انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان در برنامه های سال 98 نگاه خوبی به توسعه همه جانبه که محور مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی است و نگاه به توانمندسازی مردم در بحث های روستایی و حوزه سطح شهرستان داشتند.

,

فرماندار خلیل آباد تصریح کرد: یکشنبه هایی تحت عنوان یکشنبه های تولید در شهرستان با حضور سرمایه گذاران و مدیران دستگاه های اداری جهت بر طرف کردن موانع تولید و جذب سرمایه گذار برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه سرمایه گذار در شهرستان و افرادی که برنامه ای برای اشتغال دارد برنامه های خود را عنوان می کنند و اگر توان برطرف کردن مشکلات آن‌ها در شهرستان نباشد در ستاد تسهیل استان مطرح و بررسی خواهد شد، اذعان کرد: امیدواریم بخش بزرگی از موارد و مشکلات در خود شهرستان حل شود.

,

قاسم پور در پایان با تاکید بر اینکه ۱۱ طرح به جلسات استانی ارسال شد و دستورات لازم به مدیران داده شد، خاطرنشان کرد: خلیل آباد سهمی از شهرک صنعتی بردسکن نداشت و با مصوبه ای که با نظر استاندار خراسان رضوی مطرح و امضاء شد، ۴۱ هکتار از شهرک صنعتی بردسکن به شهرستان خلیل آباد واگذار خواهد شد و می توانیم از ظرفیت های این شهرک صنعتی در شهرستان استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه