اخبار داغ

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس:

کلیه تکایا، حسینیه ها و مساجد تحت پوشش نیروی انتظامی قرار دارد

کلیه تکایا، حسینیه ها و مساجد تحت پوشش نیروی انتظامی قرار دارد
مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه کلیه تکایا، حسینیه ها و مساجد تحت پوشش نیروی انتظامی قرار دارد، تصریح کرد: به یاری سید الشهدا(ع) همه نیرو ها پا به کار هستند و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا دیلم در گفتگو با خبرنگار شیرازه، نعمت امنیت را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: امیر المومنین (ع) می فرمایند بزرگترین نعمت، امنیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
 
,
وی با بیان اینکه اتحاد، همدلی و انسجام در موضوع امنیت در استان حاکم است، افزود: با پشتوانه ائمه(ع) و همه نیروی هایی که در حوزه امنیت خدمت می کنند، امنتی پاداری را در جامعه حاکم کرده اند.
,
 
,
مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه کلیه تکایا، حسینیه ها و مساجد تحت پوشش نیروی انتظامی قرار دارد، تصریح کرد: به یاری سید الشهدا(ع) همه نیرو ها پا به کار هستند و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.
,
 
,
وی خدمت به زوار امام حسین(ع) را افتخاری برای خود دانست و عنوان کرد: بالاترین از خدمت به زوار امام حسین(ع) خدمت دیگری نیست، از این رو با صلابت و نیروی باز بخش امنیت را تامین خواهیم کرد.
,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین دیلم به ارائه برنامه های دفاتر عقیدتی سیاسی استان فارس در ایام محرم اشاره کرد و بیان داشت: برپایی زیارت عاشورا، عزاداری، ایراد سخنرانی سرکشی از خانواده شهدا از جمله برنامه هایی است که در سطح استان برگزار می شود.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه