اخبار داغ

امام جمعه بندر دیر:

ملت امروز ایران اسلامی ادامه دهنده راه قمر بنی هاشم است

ملت امروز ایران اسلامی ادامه دهنده راه قمر بنی هاشم است
امام جمعه بندر دیر گفت: ملت ایران  مانند امام حسین(ع) ذلت را نمی پذیرند و با یزیدیان زمان مذاکره نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاس، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در جمع عزاداران دیری گفت: اخلاق، امنیت و داشتن یک فرزند خوب در زندگی یک سرمایه است اما برترین سرمایه انسان دین و ایمان او می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

حسینی افزود :ما در پرتو ایمان خود توانسته ایم در برابر تمامی دشمنان اسلام ایستادگی کنیم و در هشت سال دفاع مقدس در پرتو معنویتی که رزمندگان ما داشتن در مقابل دشمن بایستیم و دشمن را به عقب برانیم.

,

وی گفت: شهدای جان برکف و غیرتمند انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، بصیرت عاشورایی و ولایتمداری خود را از حضرت ابوالفضل العباس (ع) الگو گرفته اند.

,

امام جمعه بندر دیر تصریح کرد: دین و ایمان به انسان آرامش می بخشد و انسان را به کار نیک تشویق می کند.

,

وی افزود:  امروزه ملت ایران اسلامی ادامه دهنده را قمر بنی هاشم هستند و اگر مسلمانان دین شان به خطر بیافتد مانند حضرت ابولفضل ال عباس برای دفاع از دین خود در جان خود را فدا میکنند

,

حجت الاسلام حسینی بابیان اینکه باید یزیدیان زمان خود را بشناسیم و در برابرشان ایستادگی کنیم اضافه کرد: مردم ایران اسلامی پا به پایی رهبر انقلاب خود ایستاده اند و با آموخته های خود از درس عاشورا جلودار مبارزه با دشمنان خواهند بود.

,

امام جمعه بندر دیر با اشاره به اینکه پیام های عاشورا برای نسل امروز جامعهباید بیان شود گفت: استکبار ستیزی، عمل به تکلیف، تن ندادن به ذلت از مصادیق کربلا بود که سیاسیون ما امروز باید به زیر این پرچم رفته تا عمل اتقلابی انجام دهند.

,

وی بیان نمود : جویندگان علم و دانش باید کار خود را با نام امام حسین (ع) آغاز کنند و عاشورایی در راه علم قدم بردارند تا آینده کشور ساخته شود.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه