اخبار داغ

باحضور عزاداران حسینی برگزار شد؛

علم‌گردانی مردم بوشهر در روز تاسوعای حسینی

علم‌گردانی مردم بوشهر در روز تاسوعای حسینی
مردم استان بوشهر همچون سال‌های گذشته با شور و اشتیاق بیشتر در روز تاسوعای حسینی در سراسر نقاط استان بوشهر گرد هم آمده و علم‌گردانی حضرت ابوالفضل (ع) را به دست گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس، مردم استان بوشهر همچون سالهای گذشته با شور و اشتیاق بیشتری در روز تاسوعای حسینی در بسیار از نقاط استان بوشهر گرد هم آمده و به سوگ نشستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس,

, ,

براساس برنامه ریزی که شورای هیات های مذهبی استان بوشهر انجام داد همه عزاداران در شهرستان ها به صورت متمرکز در یک نقطه گرد هم آمده و عزاداری کردند.

,

مردم استان بوشهر علم های خود را برافراشتند تا به استکبار جهانی ثابت کنند اگر در چنین روزی دست حضرت عباس به زمین افتاد امروز علمداران بسیاری هستند که راه آن حضرت را ادامه خواهند داد تا علم به دست صاحب اصلی برسد.

,

, ,

نوشاد نوشادی رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور در جمع عزاداران بوشهری اظهار کرد: امروز مراسم تاسوعای حسینی با حضور همه هیات های مذهبی فعال در کشور برگزار خواهد شد و استان بوشهر نیز در قالب زنجیر زنی، سینه زنی سنتی و اجرای آئین های سنتی دیگر برنامه های خود را اجرا می کند. 

,

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور افزود:  تجمع بزرگ عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در استان بوشهر به دلیل شرایط جوی از ساعت 11 آغاز خواهد شد که در مرکز استان از میدان قدس تا مصلی جمعه بوشهر است و اصلی ترین برنامه های این روزهای در فضای مصلی برگزار می شود.

,

, ,

وی افزود: روز عاشورای حسنی بعداز انجام مراسمات عزاداری به صورت همزمان در سراسر کشور نماز ظهر عاشورا برگزار می شود که در مرکز استان بوشهر به امامت حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و در شهرستان های استان بوشهر به امامت ائمه جمعه برگزار می شود. 

,

, ,

روز تاسوعای حسینی در کنگان

, روز تاسوعای حسینی در کنگان,

تجمع بزرگ عزاداران باحضور تمام هیئت های زنجیرزنی وسینه زنی شهرستان همچون سال های گذشته در محل سپاه کنگان برگزار شد.

,

 

,

 

, ,

 

,

یکی از مهمترن اهداف برگزاری چنین مراسمات ایجاد وحدت و همبستگی در جامعه هست همانطور که شاهد هستیم در طول مدت برگزاری مراسم های عزاداری شاهد حضور افراد در طیف های مختلف در کنار یکدیگر هستیم که یکدل و یکرنگ برای برگزاری با شکوه مراسم عزاداری امام حسین(ع) گرد هم می آیند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه