اخبار داغ

گزارش تصویری؛

حضور شخصیت‌های کهگیلویه وبویراحمد در تاسوعای حسینی

حضور شخصیت‌های کهگیلویه وبویراحمد در تاسوعای حسینی
این مراسم ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه ۱۸ شهریورماه مصادف با تاسوعای حسینی از میدان هفت تیر شهر یاسوج آغاز شد و عزاداران حسینی با عبور از مسیر خیابان طالقانی و بلوار جمهوری در تقاطع بلوار جمهوری و میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج گردهم آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ امروز مردم ولایت مدار شهر یاسوج با حضور در مراسم تاسوعای حسینی و با به حرکت درآوردن دسته‌های سینه‌زنی در خیابان‌ها و معابر این شهر، عشق و ارادت خود را به اهل‌بیت (ع) و سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)نشان دادند.
امروز آسمان هم در غم مظلومیت اهل‌بیت امام حسین(ع) گریست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ؛ امروز مردم ولایت مدار شهر یاسوج با حضور در مراسم تاسوعای حسینی و با به حرکت درآوردن دسته‌های سینه‌زنی در خیابان‌ها و معابر این شهر، عشق و ارادت خود را به اهل‌بیت (ع) و سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)نشان دادند.
امروز آسمان هم در غم مظلومیت اهل‌بیت امام حسین(ع) گریست.
,
,

این روزها در هر کوی و برزن که قدم می‌گذاری مجلس عزای امام حسین (ع) و هفتادودو تن از یاران باوفایش برپا است.

, این روزها در هر کوی و برزن که قدم می‌گذاری مجلس عزای امام حسین (ع) و هفتادودو تن از یاران باوفایش برپا است.,

مردم ولایت مدار شهر یاسوج با حالتی سیاه‌پوش و داغدار در عزای سرور و سالار شهیدان بر سر و سینه‌زنان در خیابان‌ها و معابر این شهر، عشق و ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دادند.

, مردم ولایت مدار شهر یاسوج با حالتی سیاه‌پوش و داغدار در عزای سرور و سالار شهیدان بر سر و سینه‌زنان در خیابان‌ها و معابر این شهر، عشق و ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دادند.,

این مراسم ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه ۱۸ شهریورماه مصادف با تاسوعای حسینی از میدان هفت تیر شهر یاسوج آغاز شد و عزاداران حسینی با عبور از مسیر خیابان طالقانی و بلوار جمهوری در تقاطع بلوار جمهوری و میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج گردهم  آمدند.

, این مراسم ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه ۱۸ شهریورماه مصادف با تاسوعای حسینی از میدان هفت تیر شهر یاسوج آغاز شد و عزاداران حسینی با عبور از مسیر خیابان طالقانی و بلوار جمهوری در تقاطع بلوار جمهوری و میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج گردهم  آمدند.,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه