اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه فتح عنوان کرد:

فتح الفتوح جبهه مقاومت ناشی از تاسی از فرهنگ عاشورا است/سامانه سوم خرداد به دشمنان ثابت کرد هر تهدیدی را آنی و کوبنده پاسخ خواهیم داد

فتح الفتوح جبهه مقاومت ناشی از تاسی از فرهنگ عاشورا است/سامانه سوم خرداد به دشمنان ثابت کرد هر تهدیدی را آنی و کوبنده پاسخ خواهیم داد
سرهنگ جهانگیر انصاری گفت: همه ما باید باور داشته باشیم که فتح الفتوح جبهه مقاومت در منطقه تنها با تاسی از فرهنگ سرخ حسینی و عاشورا در حال رقم خوردن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسانی صبح زاگرس، جانشین فرمانده سپاه فتح در سومین مراسم یادواره شهدای روستای آبرزگه با تسلیت سالروز شهادت سید الشهدا(ع) و رو تاسوعا و عاشورای حسینی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: بدون شک امروز همه ما در قبال برگزاری مراسم یادواره شهدا و انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس که همان مفاهیم نهضت عاشورا است وظیفه سنگینی به دوش داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: آنچه باعث پیروی سید الشهدا(ع) در حادثه کربلا با قربانی کردن اهل خیام شد منطقه مقاومت و ایستادگی و آزادگی است که سال های سال است در تاریخ مانا و ماندگار شده است.

,

سرهنگ جهانگیر انصاری تصریح کرد: همه ما باور و اعتقاد داریم که شهیدان صاحبان اصلی انقلاب و کشور بوده و امروز ما امانت‌دارانی هستیم که سنگین‌ترین مسؤولیت‌ها را به دوش داریم.

,

وی گفت: امروز با تاسی از فرهنگ و نهضت عاشورا است که فرزندان جبهه مقاومت در محور ها و مناطق مختلف جهان در حال حماسه آفرینی هستند و دشمنان نیز به خوبی به قدرت و اقتدار ایران اسلامی و جبهه مقاومت پی برده اند.

,

انصاری در ادامه خاطر نشان کرد: روزی از ساحل اروند تا بلندی‌های شمال کشور به دنبال حماسه آفرینی بودیم ولی امروز به برکت خون سرخ همین شهدا است که فرزندان آنان در سواحل مدیترانه، در یمن، سوریه و نیجریه با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی در حال مبارزه و فتح الفتوح های پی در پی هستند.

,

این فرمانده نظامی در ادامه گفت:ساقط کردن بیش از هفت دستگاه پهباد جاسوسی فوق پیشرفته امریکایی در طول این سال ها به خصوص در چندماه گذشته آن هم گران ترین پهباد جهان را در منطقه خلیج فارس منهدم کردیم تا بار دیگر اقتدار و توانمندی دفاعی خود را در مواجه با حملات پدافندی و آفندی به نمایش بگذاریم.

,

وی تاکیدکرد: پهباد امریکایی با موشک سوم خرداد هدف قرار گرفت تا بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران را به جهانیان به نمایش گذاشتیم تا به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری امریکایی ها خوب بدانند که اگر یک بزنند ده تا خواهند خورد و این را در عمل به جهانیان ثابت کردیم.

,

انصاری افزود:امروز باور و اعتقاد راسخ داریم که بیداری اسلامی نشات گرفته از جمهوری اسلامی است و دشمن باید خوب بداند که کوچکترین اشتباه را با بزرگترین ضربات پاسخی کوبنده و آنی خواهیم داد.

,

جانشین فرمانده سپاه فتح گفت: باید باور داشته باشیم که  بیداری امروز منطقه و اقتدار روز افزون جبهه مقاومت با برکت ایثارگری و جانفشانی‌های شهدا امروز تحقق یافته است و امت اسلامی همواره مدافع و وامدار ارزش‌های انقلابی و اسلامی هستند و در این راه هیچ کوتاهی نخواهد کرد.

,

وی اظهارکرد: رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و اعتقاد نیروهای جبهه مقاومت به ولایت فقیه و التزام و تبعیت آنان از ایشان باعث شد تا قله های موفقیت و عزت ایران اسلامی و محور مقاومت روز به روز پیشرفت و موفقیت های چشمگیری حاصل شود.

,

انصاری در ادامه اظهارکرد: اگر روزی ما تنها و فقط با اسلحه کلاشینکف با دشمنان در طول هشت سال دفاع مقدس جنگیدیم امروز با مجهزترین و پیشرفته ترین ابزار نظامی که خود دشمنان به خوبی بر این توانمندی بارور دارند آماده نبرد هستیم و هر تهدیدی را آنی و کوبنده پاسخ خواهیم داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه