اخبار داغ

هیئت رزمندگان اسلام، محل جمع آوری کمک های مردمی پویش مهر کریمانه

هیئت رزمندگان اسلام، محل جمع آوری کمک های مردمی پویش مهر کریمانه
خشتی از آمادگی هیات رزمندگان بهارستان اصفهان برای آوردن توانش پای کار #مهر_کریمانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛هر ساله با فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال جدید تحصیلی ف خانواده ها در صدد تامین نیاز های فرزندان خود بر می آیند. یکی کیف می خرد و دیگری کفش، یکی لوازم التحریر می خرد و آن یکی سفارش کتاب میدهد. خلاصه بازار رونقی می گیرد.

اما هستند خانواده هایی که در تامین مایحتاج روزانه خود هم دچار مشکلند  چه برسد به لوازم التحریر و ابزار تحصیل!

این خانواده ها هم نوع ما هستند فقط خداوند متعال از باب امتحان آن کسانی که دستشان به دهانشان می رسد آنها را جلوی راه ما قرار می دهد تا هم حجت الهی تمام شده باشد و هم بوته آزمایشی برای سنجش میزان میزان تعبد ما باشد.

طرحی که چند سالی است در سطح شهر اصفهان پیاده می شده و تامین لوازم التحریر کودکان نیازمند را انجام می داده است امسال با قوت بیشتر و البته در سطح وسیع تری در اطراف اصفهان در حال برگزاری است.امسال هیاتی ها شده اند پای ثابت # مهر_ کریمانه.

در همین راستا به چند تا از هیات های شهر بهارستان رفتیم و پای صحبت چند تن از اعضای اصلی این هیات نشستیم.

در ابتدا سراغ خلیل خشتی دبیر اجرایی هیات رزمندگان شهر بهارستان رفتیم. ایشان علاوه بر تشریح برنامه های این هیات در طول دهه اول محرم الحرام از آمادگی هیات رزمندگان بهارستان اصفهان برای آوردن توانش پای کار #مهر_کریمانه خبر داد.

وی اعلام کرد: این هیات در طول ماه مبارک رمضان به مدت 12 شب برنامه دارد و محل برگزاری مراسماتشان مسجد علی ابن ابیطالب(ع) یا همان مصلای نماز جمعه می باشد.

وی ادامه داد: امام جمعه بهارستان ، حجت الاسلام رجائی پور و همچنین حجت الاسلام یزدانی در این هیات سخنرانی خواهند کرد و آقایان احمدی و ابراهیمی به ذکر مصائب اهلبیت خواهند پرداخت.

این فعال هیاتی شهر بهارستان همچنین اعلام کرد قافله عزاداری طی 2 شب به منزل شهیدان کاظمی و زارع خواهد رفت تا از مقام شامخ شهدا تجلیل به عمل آید.

همچنین وی ادامه داد جهت شرکت در طرح # مهر_کریمانه با تمام توان ورود پیدا کرده اند و با توجه به ظرفیت هیات رزمندگان بهارستان در طول مراسمات عزاداری اعلام نموده اند تا در این طرح شرکت نمایند.

 
خشتی در پایان افزود: ایستگاه صلواتی هیات رزمندگان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم عزادار جهت کمک به دانش آموزان نیازمند می باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه