اخبار داغ

برنامه‌ریزی معترضان هنگ کنگی برای بازی با ایران

برنامه‌ریزی معترضان هنگ کنگی برای بازی با ایران
یک رسانه چینی خبر داد که معترضان دولت هنگ کنگ برای دیدار با ایران در مقدماتی جام جهانی برنامه ریزی کردند و اعتراضشان را در ورزشگاه نشان خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت «scmp» خبر داد که در صفحات مجازی مخالفان دولت هنگ کنگ وارد عمل شدند و می خواهند در بازی هنگ گنگ با ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 در استادیوم حرکت اعتراضی خود را به نمایش بگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هنگ کنگ, مقدماتی جام جهانی 2022,

معترضان در بیانیه های خود اعلام کردند که در ورزشگاه از آغاز بازی به جای سرود ملی سرود جایگزین دیگری را می خوانند و در هنگام پخش سرود چین هوهو خواهند کرد.

,

همچنین قرار شده یک زنجیره انسانی در ورزشگاه ایجاد شود تا از دانشجویان معترض حمایت شود. قرار شده بود تمام هواداران پیراهن های سرخ تیم ملی هنگ کنگ را بپوشند اما معترضان درخواست کردند که هر هوادار پیراهن مورد علاقه تیم خارجی اش را برتن کند تا یک دهن کجی به مقامات دولتی باشد.

,

قرار شده تدابیر شدید امنیتی در ورزشگاه حکم فرما شود تا بازی هنگ کنگ با ایران بدون مشکل برگزار شود. پیش از این نیز رئیس فدراسیون فوتبال هنگ کنگ از هواداران خواست تا جو ورزشگاه را با شعارهای اعتراضی و خلاف قوانین فیفا خراب نکنند و در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد.

,

دیدار تیم ملی کشورمان با هنگ کنگ امروز از ساعت 16:30 به وقت تهران برگزار می شود.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه