اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

عزاداری زنجانی ها برای محبان اهل بیت(ع) به الگوی کاملی تبدیل شده است/ نماز ظهر عاشورا نماد وحدت و همدلی مردم است

عزاداری زنجانی ها برای محبان اهل بیت(ع) به الگوی کاملی تبدیل شده است/ نماز ظهر عاشورا نماد وحدت و همدلی مردم است
امام جمعه زنجان با اشاره به شکوه عزاداری زنجانی ها گفت: عزاداری زنجانی ها جهانی شده و برای محبان اهل بیت(ع) به عنوان الگوی کاملی تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز ظهر عاشورا با تسلیت عاشورای حسینی با اشاره تاکید بر اینکه نباید عزاداریها تنها تا عاشورا محدود باشد اظهار کرد: امسال مراسمات عزاداریها در هیئت های استان زنجان با شکوه بیشتری و با برنامه ریزی دقیق تری برگزار شده و مردم ما در مراسمات عزاداری با همت بسیار خوبی حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه مردم ما حسینی هستند و خدا را شکر می کنیم که در پناه امام حسین(ع) هستیم افزود: شعار همیشه جاوید زنجان امروز جهانی شده است.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم ما با مکتب حسینی پرورش یافتند و با تمام وجود پاسدار این مکتب هستند.

,

وی با اشاره به اینکه عزاداریهای زنجان به عنوان الگوی کاملی برای محبان اهل بیت عصمت و طهارت در گوشه و کنار دنیا تبدیل شده است افزود: نماز ظهر عاشورا نیز هر ساله با حضور پرشور مردم زنجان برگزارمی شود.

,

خاتمی با تاکید بر خواندن نماز اول وقت افزود: نماز ظهر عاشورا پیام واقعی کربلا در صیانت از فریضه نماز اول وقت است و اقامه نماز ظهر عاشورا در بحبوحه جنگ توسط امام حسین(ع) و یارانش نشان از اهمیت و جایگاه این فریضه الهی است که باید در وقت خود و به جماعت اقامه شود.

,

وی با اشاره به اینکه صف های به هم پیوسته مردم در نماز عاشورا و حضور پرشورشان در عزاداریها پیام اتحاد و همدلی مردم ایران است افزود: امروز دنیا به یک دهکده کوچک تبدیل شده و انفجار اطلاعات است و عزاداری زنجانی ها به همه جای دنیا از طریق رسانه ها مخابره می شود.

,

امام جمعه زنجان عنوان کرد: امروز عزاداریهای زنجانی ها در دنیا به یک الگوی بزرگی برای محبان اهل بیت(ع) تبدیل شده و در دنیا به شکوه و عظمت مطرح است.

,

وی با بیان اینکه عزاداریها امسال نیز با شکوه بیشتری در سطح استان برگزار شد افزود: اصل عزاداریها از روز عاشورا به بعد است و نباید عزاداریها محدود به روز عاشورا باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه